3 keredir sınava hazırlanıyorum, her sene güzel sayılacak bölümler gelmesine rağmen gitmiyorum. Sosyal anksiyetemi nasıl aşarım?

Aslında ben de çok istiyorum gitmeyi ama kabuklarımı kıramıyorum. Ailemin durumu iyi değil hergün hergün farklı kıyafeti nerden bulacam. Yolları karıştırırım sınıfımı bulamam ya da arkadas bulamam diye endiseleniyorum.
Hiç bir şey de tecrubem yok. Hic bilmediğim şehirde yasamak bile beni korkutuyor. Bunları yazarken bile gerildim açıkcası.
Annem bana " Sana hakkimi helal etmiyorum ne bicim insansin "deyip duruyor.
Ne yapacam bilmiyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
@livaneli tessekkur ederim
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler!
3 keredir sınava hazırlanıyorum, her sene güzel sayılacak bölümler gelmesine rağmen gitmiyorum. Sosyal anksiyetemi nasıl aşarım?
Cevapla