Mezuna kaldım, sınava 2. kez gircem. Başarısızlık korkusu ve sınav stresini nasıl aşabilirim?

şu an mezunum geçen sene 80k yaptım gitmedim. Gecen sene çok eksiğim vardı netlerim kötüydü sıralamam kötü gelirdi. Bu sene biraz daha iyiyim ama hâlâ tıp için yeterli değilim. Bazen çok iyi bazen çok kötü yapıyorum. İçimde hep galiba bu sene de olmayacak düşüncesi var. Stres yapıyorum. Bu durumu aşan kisiler var mı acaba burada?
Mezuna kaldım, sınava 2. kez gircem. Başarısızlık korkusu ve sınav stresini nasıl aşabilirim?
Cevapla