Üni 2. Sınıfım başka bi okula geçtim sırf ailem daha fazla ücret ödemesin diye ama pişmanım alıştığım ortamdan ayrıldım diye?

Ailem istedi okul değişmemi özelde okuyorum 20 bin fark var ama ben onları düşünüp kendimi düşünmediğim için çok pişmanım. Geri dönmeyi düşündüm babam olmaz dedi. Üni hayatımı mahvetmişim gibi geliyor arkadaşlarıma çok alışmıştım ortama çok alışmıştım. Staj olarak da eski okulum daha iyiydi. : ( bu hayat bana bencil olmam gerektiğini öğretti…

Üni 2. Sınıfım başka bi okula geçtim sırf ailem daha fazla ücret ödemesin diye ama pişmanım alıştığım ortamdan ayrıldım diye?
Cevapla