Zorbalık yüzünden okulu bıraktım pişmanım?

15 yaşında 9. Sınıfa giderken sınıftaki kızlar beni sevmiyorlardı. Sevmemeleri sorun değildi ama sürekli zorbalık yapıyorlardı. Kendi yaptıkları yetmezmiş gibi sınıftaki erkeklere de yaptırıyorlardı bana zorbalık yapmayanlarla konuşmuyorlardı. Bende 9. Sınıfı bitirdikten sonra dayanamayıp bıraktım okulu. Bu zorbalık sadece sözlü değil fizikseldi de. Öğretmenlerinde haberi vardı ama hiçbirinin umrunda değildi. Zaten bana zorbalık yapan kızlardan 2 tanesi sporcuydu maçlara falan çıkıyorlardı bu sayede ayrımcılık görüyorlardı. Okul değiştirme gibi bi şansım da yoktu küçük yer burası her okulda tanıdığımız var onlara söyleriz seni diyorlardı kızlar. Şu an 18 yasındayım liseyi okuyamadığım için pişmanım. Tavsiyeleriniz nedir açıktan okunur mu?

Zorbalık yüzünden okulu bıraktım pişmanım?
Cevapla