Güncellemeler
+1 yıl
Param yok çok
Hatta nerdeyse imkansız.
Bir de sadece dil biliyor.
İngiltere mi, amerika mı?
Merhaba, amerikaya genelde girmek kolay yani bu konuda çok katı değiller ama İngiltereye girmek bildiğim kadarıyla çok ama çok daha zor. Dolayısıyla vatandaşlık almak İngilterede daha zor diyebiliriz. Başarılar diliyorum. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
Cevap
1Cevap
Ne olarak vatandaşlık alacaksın mesela
İngiltere çifte, abd ise vatandaşlık değilde green card. Bu ikisinden birini istiyordum.
Tamam da annen ya da baban ingiltere doğumlu mu? Yatırım mı yapacaksın? Evlenecekmisin? Nasıl vatandaş olmayı hedefliyorsun onu merak ettim
British
İngiltere
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?