Yani diyelim ki gen testi yaptırdınız atıyorum avrupa veya amerika ülkelerinden biri çıktı ve o belgeyle vatandaşlık alma hakkınız var gidip vatandaşlık alırmısınız yoksa amannn banane mi dersiniz¿😂


Buna kim hayır der 🥳😀😂😂
Avrupa çıkarsa evet
Cevap
24Cevap
Anne taradım Gürcistan zaten ama almam
Alırım tabi ki 😂
Çıkmasa bile bir yolunu bulur çıkartırım o geni Avrupa’dan ne demen amaan banane
Bu gerçek mi? Keşke gerçek olsaa mfmddmf o değilde böyle bişey olaa bizimkiler evrakta sahtecilik yapar gene kaçar mdnmdfn
söylenti var😂bazı ülkeler alıyor die de gerçekmi bilemem biz hayalden devam edelim
hadi inş
Eger burdaki param oraya gitmeye yeterse evet alirim
Ortadoğu olmadığı sürece koşa koşa giderim
avrupa ve amerika çıkarsa gitmem ama doğu asya ülkeleri olursa giderim... gerçi zaten gidicem :)
Gençliğe Hitabe'de bana doğrudan verilmiş emir var. Gitmem.
O iş o kadar kolay değill.
hayal kuruyoruz😀
Alırım herhalde neden olmasın :D
Ne olur ne olmaz bulunsun 🙂
Alırım
Neresi çiktığina bağlı😄😄
Valla olsa alırdım. Ama kök belli😅
Alabiliyorsam kesinlikle alırım. d
Çift vatandaşım zaten
Giderdim evet, bu fırsat kaçmaz..
Hemen konsolosluğa koşarım
Çıkmasına çıkar da verirler mi bakalım 😂
Almaz miyim be bir dakka düşünmem alirim
almam..
ben Türk olmaktan çok mutluyum..
Uçarım uçar. Bir saniye durmam yerimde.
Böyle bir saçmalık cidden var mı ya?
Keske oyle bir sey olsa
alırım
Yenilik iyidir reyis
1 sn durmam
Hayır almam
almam
Almam.
Çok faydası olur mu
?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar