Vatandaşlık olmadan sadece o ülkede doğmuş olmak işe yarar mı?

Ben Fransa'da doğdum fakat vatandaşlığım yok. Maalesef annem Türkiye'ye beni 9 yaşımdayken getirip bir daha Fransa'ya gitmeme izin vermediği için vatandaşlık alma hakkımı kaybettim. Öğretmenim bana eğer Fransız vatandaşlığım olsaydı üniversite sınavında düşük bir puan almış olsam bile güzel bir üniversiteye yerlesebilecegimi söyledi, fakat sadece Fransa'da doğmuş olmanın bir işe yarayıp yaramadığını bilmediğini söyledi. Sadece orada doğmuş ve ilkokulu okumuş olmam ( orada da mezun olamadım maalesef, 4. Sınıfın 2. Döneminde Türkiye'ye geldim.) bir işe yarar mı?

Vatandaşlık olmadan sadece o ülkede doğmuş olmak işe yarar mı?
Cevapla