Bir insanın anne ve babasını yaşadığı ülkeyi seçme şansı neden yok?

Anne baba yüzünden fakir doğuyorsun ömür boyu çalışarak insanlara sabrederek ömrün geçiyor ya da terörün içinde doğuyorsun ölüm korkusuyla ömrün geçiyor sizce bunlar adalet mi?
Bir insanın anne ve babasını yaşadığı ülkeyi seçme şansı neden yok?
Cevapla