Sizce de doğduğu ülke kişinin kaderi değil mi?

Bazen neden türk olarak doğduğumu sorgulayıp isyan ediyorum kesinlikle amerikalı olmam gerekiyordu düşünce yapım falan tamamıyla ayna
Sizce de doğduğu ülke kişinin kaderi değil mi?
Cevapla