Güncellemeler
+1 yıl
bakar mısınız lütfen
1- o ulkede is bulup , calisma vizesi alirsin.. zaman icinde oturum verirler.. belli zaman sonra da , vatandaslik basvurusu hakkin olur , sinavina girersin vs...
2- paran vardir , o ulkeye yatirim yaparsin.. oturum izni verirle ve bir sure sonra vat. Basvurusu hakkin olur..
3- iltica edersin.. iltica tehlikelidir , bir sebeple kabul etmeyip sinirdisi edrlerse vatansiz kalabilirsin..
Çok teşekkür ederim :)
ülkeden ülkeye değişiyor mesela amerika da green card sahibi olarak 5 yıl ikamet ettiğinizde vatandaş olabiliyorsunuz green card başvurularıda başladı
teşekkürler ^^
Rica ederim
Cevap
2Cevap
Orada işe falan girip yaşarsan bir 5 yıl kadar, o zaman olur.
teşekkürler
Olamasin evlenmen lazim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar