35 yaşında yeniden üniversiteye başladım diye sınıftakiler bana teyze diyor, siz olsanız ne yapardınız?

Yaş 35 ve ben yeniden üniversiteye başladım sınıftaki 17likler teyzelerle okuyoruz diye tepkililer🤣 siz ne dersiniz bu duruma? Daha önce çalışmadım evlenmedim bu da sorun oldu 3. Üniversitemi okuyorum seviyorum inş bu sefer yüksek yapıp üniversitede kalırım

35 yaşında yeniden üniversiteye başladım diye sınıftakiler bana teyze diyor, siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla