Eskiden çok başarılıyken 2 yıllık bir bölüm kazandım akraba içine çıkmaya utanıyorum siz ne yapardınız?

Eskiden çok başarılıyken 2 yıllık bir bölüm kazandım akraba içine çıkmaya utanıyorum siz ne yapardınız?
Cevapla