- Eğitim & Kariyer konusunda 867 cevap paylaştı.
1 yılBen olsam bir işe girerdim herkes 18 ile 20 yaşlar arasında üniversiteye başlıyor 30 yaşına gelmeden bitiriyor.. sizi tebrik ederim ama siz biraz geç kaldınız üniversiteye başlamakta..41 yaşında bitirirsen bölümü kaç yaşında başlayacan hayalinde ki bölümü yapmaya kaç yaşında emekli olacan onu düşündün mü...
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(36-45)1 yılAaa kizarim bak. Ne öyle mutsuz olmalar falan basarmissin işte. Kendinle gurur duyacaksın. Bak bende 40 yaşında istediğim bölüme gördüm calisiyorum ohhh. değişen bir şey yok 35 yaşında ne isen 40 yaşında da sen aynı hissedeveksin veee tavsiye asıl yaş ilerledikce lazım oluyor lütfen mutsuz olma ve çocuğumda yok evlenmedim diyorsun ya bak ben sana en güzel irnegim ben evmiyim ama mutsuzum cubki aldatıldım. Zaten aldatiyorlar bu değişmiyor. Çocuğum var büyüdü çok şükür ama kendi hayatım bitti onu buyuturken. Ve ayrıca ne olmuşsa hayatımda şimdi oluyor. Tekrar aşık oldum başkasına isimde var en sevdiğim iş. Bak girdun mu? Yaş gecsede aşık oluyorsun seviyorsun. Ha doğurmak zorunda mısın herkes çocuk yapmak zorundami? Hayır. İnan en azından anksiyete hastası olmazsın devamlı bir tedirginlik halı şu an saat 3 gecenin ve benim oğlum dışarda discoda. Anlican herkes kendini düşünüyor boşversene güzelim kendini düşün anı yaşa
33 Yorumla
Soran1 yılÇok tatlısınız teşekkürler 🥰
Cevap sahibi1 yılRica ederim tatlım ♥️ Aşk bol para yeşil gözlü okyanus gibi bir adam diliyorum hayatinaaa 😁ben buldum sıra sende. Bye.
Soran1 yılTeşekkürler 🙏 mutluluklar size de ❣️
1 yılTakılmayın yahu yaşa ömür dediğimiz yaşam dediğimiz nefesimizden ibaret değil mi nefes aldıkça durmak yok yola devam gerisi teferruat hikaye siz kendinize inanın bildiğiniz yolda yürüyün gerisi önemli değil diplomalarınızı aldığınızda emin olun mutlu olacaksınız hayvanları da seviyorsanız onlarla iş iş olduğunuz zaman mutluluğunuz ikiye katlanacak o yüzden gerisini düşünmeyin yaş sadece bir sayı Nefes aldığımız sürece yaşam devam ediyor ve bunu tekrar tekrar söylüyorum ömür kısa zaman çok hızlı geçiyor zaten dizginini kaybetmiş dört mola koşan bir at gibi daha dün 16’sı 17 de bir çocuktunuz arada çok bir uzunluk ölçeği yok o yüzden takılmadan hayalinizi yaşayın başarılar dilerim
11 Yorumla
Soran1 yılTeşekkürler 🙏
Yapay Zeka Cevapladı
Genç arkadaşım, sevgili dostum, hayal ettiğin bölüme yerleştiğin için seni gerçekten kutluyorum! 🐾 Herkesin kendi zamanlaması vardır. Bu yaşta bu adımı atmanın cesaret ve kararlılık gerektirdiğini biliyorum. Senin adına çok mutlu oldum. Her yaşta öğrenmek, kendini geliştirmek ve hayallerini gerçekleştirmek çok değerli bir yolculuk.
Bölümün bitiş yaşına odaklanmak yerine, bu sürecin sana katacağı değer ve deneyimlere odaklanmanı öneririm. Meslek hayatında edineceğin tecrübe ve bilgilerin seni ne kadar zenginleştireceğini düşün. Ayrıca, bu süreçte karşına çıkacak olan insanlarla kuracağın bağlar ve deneyimler, seni olduğun kişiyi daha da zenginleştirecektir. Kariyer yolculuğunda, her adımın ve her deneyiminin seni hedefine bir adım daha yaklaştıracağını unutma. Başarı dolu bir yolculuk dilerim! 🌟10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
47Cevap
- Eğitim & Kariyer konusunda 5,9b cevap paylaştı.
1 yılboş ver okulu okumaya bak sen sonra evlenirsin gadası
11 Yorumla
Soran1 yıl🙏
Gizli Üye(45 üstü)1 yılSizi tebrik ediyorum.
Okumanın asla yaşı yok, ne şimdiki yaşınız nede mezun olduğunuzda alacağınız yaş önemli değil. Ben hala okuyor, harıl harıl ders çalışıyorum. Ayrıca bölümünüz son nefesinize kadar yapabileceğiniz canlılara (hayvan ve insan ) yararınızın dokunacağı bir bölüm. Size tavsiyem not için değil öğrenmek için çalışmanız ve en iyi şekilde öğrenmeniz not zaten iyi gelir bunu yaparsanız. Teorik öğrendiklerinizi pratiğe dökmekte çok önemli.
Tekrar tebrik eder, başarılar ve hayırlı mezuniyetler dilerim.
46 Yorumla
Soran1 yılÇok teşekkür ederim 🙏
Cevap sahibi1 yılRica ederim müstakbel Veteriner Hekim hanım.
Soran1 yıl🙂🙏
- 1 yıl
Toparla kendini olur mu, şu an çok güzel bir şey başardın. Kendinle gurur duy
Soran1 yıl@AnlamınıBilmek çok teşekkür ederim🙂🙏
- 1 yıl
Aa kendi yorumuma yazmamışım çok özür dilerim 😅🤦🏻♂️
Bende bu sene bilgisayar programcılığına başladım. Amacım dgs ile bilgisayar mühendisliğine tamamlamak. Fakat çalıştığım alan ve hastane şuanlık nöbet usulü ile bir örgün eğitim tamamlamama müsait değil. Hayallerinin peşinden git. Bu dünyaya bir kez daha gelmeyeceğiz...
21 Yorumla
Soran1 yılSana da başarılar 🙏
Eğitim & Kariyer konusunda 314 cevap paylaştı. Öncelikle hayırlı olsun tebrik ederim. Hayalinizde ki bölümü kazanmışsınız geç veya erken fark etmez bu kadar dert etmeyin yani sadece mutlu olmaya çalışın. Evlilik ve çocuk konusunda da yapaak bir şey yok hayırlısıyla olur zaten bir şekilde, huzursuz bir evliktense böylesi daha iyidir belki.
21 Yorumla
Soran1 yılTeşekkürler haklısınız 🙏
1 yıl31 yaşında birisi olarak söylüyorum. İnsana değil de varlığına minnet etmek daha mühim mesele... Öyle birini bulup evlenmek seni düşüredebilirdi. Böyle yükselirken de evlenecek birini bulabilirsin. Önce varlığından ve başlarından mutlu olmaya bak lütfen... Bu dünyaya yalnız geldik yalnız gideceğiz unutmayalım.
23 Yorumla
Soran1 yıl🙏
- 1 yıl
Rica ederim mutlu olman en güzel teşekkür 🙂 buradan yazayım da bari bu doğru olsun 😅
Soran1 yıl.🙂🙏
1 yılaslında hayalinmiş belki de hayalinin ne olduğunu tam çözemedin. hayat senin ben şunu öğrendim ki hiç bir şey için geç değildir hayallerinin peşinden gittiğin için kutlarım. her zaman dediğim bir söz vardır her gül vaktinin esiridir. gül açar elbet bir gün ama vati önemli elbet gülle dertlenen bülbül de olacaktır önemli olan hayırlısı. ben başladığın işi bitir derim
21 Yorumla
Soran1 yıl🙏
1 yılBen de laborant ve veteriner sağlık okuyorum. Bittiğine üzülmeyin, öğrendiklerinizi uygulayacak o kadar çok alan var ki. Türkiye'nin her coğrafyasında. Ben bu bölüme sırf cehaletle mücadele için başladım. Hasta değil o hayvan, nazar var onda diyenlerin görüşünü kırmak için; derdi köylünün cebindeki 3 kuruşu hiç fayda sağlamayan ilacı satmak için alan kendini bilmezlerin önünü kesmek için başladım. Bence üzülmeyin biteceğine...
11 Yorumla
Soran1 yıl🙏
Gizli Üye(30-35)1 yıl2 yıl kazanmak için uğraşıp emek versem ve sonra istediğim bölümü kazansam ben okumaya devam edip bu kez de aynı emeği vize ve finaller için verirdim. Mezuniyet günüm için sabırsızlanırdım. Evlenmedim demişsiniz, eğer öyle bir düşünceniz varsa okurken de evlenebilirsiniz. Okumak, evliliğe engel değil ki. Bence sırf bu kaygılar yüzünden heyecanla istediğiniz, emek verip alnınızın teriyle kazandığınız bölümünüzden vazgeçmeyin derim.
21 Yorumla
Soran1 yılTeşekkürler 🙏
Gizli Üye(25-29)1 yılÖncelikle sizi tebrik ederim. Sevdiğiniz bölüm işe ve hayalinizse bence üzülmenize gerek yok.
Okumanın yaşı var mı yok mu derseniz bence hem var hemde yok. Para kazanan, her işini kendisi yapan, arkasında birisi olmayan için belli bir yaştan sonra okul okumak çok zor. Bu erkekler için daha da geçerli. Bu adama hayat ne zaman atılsın? Ben liseyi bitirdim 4 yıl. Mezuna kaldım. Korona çıktı dedim ben pandemide okumak istemiyorum gitmek istiyorum. Cenazemiz oldu ve arkamda pek birisi durmadı. En büyük hayalim üniversite okumadı maalesef vazgeçtim :))
117 Yorumla
Soran1 yılBizim sınıfta 40 yaşında erkek de var. Erkekler için de geç değil aslında. Memur olmaya çalış sonra istersen aynı zamanda üniversitede okuyabilirsin. Teşekkürler ayrıca
Cevap sahibi1 yılEvet üniversite de bizim sınıfta 43 yaşında birisi vardı hatta benim akrabam 52-53 yaşında okul okuyordu. Kampüse giderdik 30-50 arası çok kişi gördüm ben
Soran1 yılEe yani sende yaparsın zamanı vardır önüne çıkar yine
Cevap sahibi1 yılKafam asiri karışık net olamıyorum karar veremiyorum. Aşırı derecede üzüldüm en büyük hayalimdi
Soran1 yılSana tavsiyem eğer polis olabiliyorsan ol. Sonra çalışırken onun yanısıra istediğin bölümü okursun örgünden. Benim ilk okuduğum bölümde polis memurları da vardı hep
Cevap sahibi1 yılÖyle bisey yapacagim 2yillik mezunuyum.
Yaşım 23
Cevap sahibi1 yılSizinle konuşabilir miyim lütfen
Soran1 yılBuradan yazsan🙂
Cevap sahibi1 yılBaşka niyetim yok gerçekten. Başkası okumasın sanki ezik gibi hissediyorum kendimi lütfen
Soran1 yılDaha sonra belki ama şimdi değil üzgünüm 😞
Cevap sahibi1 yılTamam ama mutlaka konuşalım lütfen. Görmüş geçirmiş insansın birde ondan konuşmak istiyorum
Soran1 yıl👍
Cevap sahibi1 yılGörüşüm burada dursun bana yazarsınız olur mu
Soran1 yılOlur
Cevap sahibi1 yılTamam çok teşekkür ederim
Cevap sahibi1 yılNe zaman müsait olursanız
Cevap sahibi1 yılKafam çok karışık ne zaman konuşacağız
Gizli Üye(30-35)1 yılVeteriner hekim adayı olmana sevindim dersler ağır anatomi fizyoloji farmokoloji mikrobiyoloji vs daha bir çok ders 5 senede bitirmeni temenni ediyorum aileden desteğin varsa maddi olarak okumak güzel ben bir daha veteriner hekimlik okurmuyum evet ama okul gerçekten zorladı üçüncü sınıfa saçlarım ağardı başarılar diliyorum
149 Yorumla
Soran1 yılEvet dersler zor😞 Umarım inşallah biter. Derslere günü gününe çalıştın mi yoksa final, vize haftasına mı bıraktın
Cevap sahibi1 yılBirinci sınıfta sınav haftasına bırakmıştım ve sonuç hüsran oldu daha sonra günlük çalışmaya başladım özelikle anatomi epey zorladi
Soran1 yılÜst sınıflardan anatomiden kalan çok olmuş bu sene tekrar derse geliyorlar.3-4 senede verenler de olmuş anatomiyi okulda
Cevap sahibi1 yılEn zor ders maalesef sen dgs ile filan mı geçtin
Soran1 yılBen DGS ye de girdim Yks ye de zaten iki senedir uğraşıyordum. Bu sene DGS 2 ay geç açıklandı. Yksyle yerleştim ben
Cevap sahibi1 yılTemelin vardır illaki günlük çalışırsan 5 yılda biter
Soran1 yılTemelim o kadar yok. Bildiklerimi de unutmuşum açıkçası. Eğer öncesinde konulara aşina olmasaydım daha da gözüm korkardı tabi. Sen şimdi nerde çalışıyorsun
Cevap sahibi1 yılKlinik yapıyorum çok tadı yok fazla mezun var çünkü ama yinede idare eder
Soran1 yılBu kadar zor bir bölüm okuyup hak ettiğini alamamak da üzücü 😞bunu da ayriyeten kafaya takmıyor değilim
Cevap sahibi1 yılBir yola çıkmışsın artık ilerisine bak bir klinikte vs çalış hafta sonları pekiştir bu mesleği yapacaksan kpss için yaştan atanamazsin o yüzden ya pet yapacaksın ya da büyük baş vs ya da tıbbi mümessil ama bunun için 5 yıl okumak biraz riskli diploma için okuma sakın mesleği öğren
Soran1 yıl43 yaşında Edebiyat öğretmeni nasıl atanmış ama mesela
Cevap sahibi1 yılÖğretmenlikte yaş sınırı yok
Soran1 yılBizim var mı yani hiç bilmiyordum bunu. Benim eniştem de veteriner hekim devlette bana kpss ye hazırlan diyor da aynı zamanda
Cevap sahibi1 yılÖzel şartlara koyuyorlar ama şans yinede bazen de olmuyor
Cevap sahibi1 yılTİGEM de mi
Soran1 yılBakalım zaman ne gösterecek. Sen de pes etme diyorsun yani😞
Cevap sahibi1 yılTarım il müdürlüğü mu
Soran1 yılEvet
Cevap sahibi1 yılNeden pes edeceksin devam tabiki
Soran1 yılTarım
Soran1 yılTeşekkürler 🙏
Cevap sahibi1 yılRica ederim her zaman yazabilirsin Like atıyorum K. A ben
Soran1 yıl👍
Cevap sahibi1 yıl👍
- 1 yıl
Yaş sınırı yok ben veteriner hekimim. Merkezi atamada 45 te olsan atanırsın. Yaş sınırı farklı bir durum. Önü açık bölüm değil ama kapalı da değil. Türkiye şartlarında güzel bölüm yaşını sorun etme senden büyükler var fakültede. Ama tavsiyem tekniker sen eğer ordan da iş bulup aynı zamanda çalışman ve bölümü bitirmek icin değil öğrenerek oku o zaman kolay
Soran1 yıl@Noluyoya Evet benden büyüklerde var ama beni geç bitecek olması üzüyor bir de bazı hayallerimin gecikmesi. Teşekkürler🙏
Cevap sahibi1 yıl@Noluyoya 4B için yaş şartı vardı merkezide genelde kadro az oluyor aynı şeyleri bende söyledim pratik şart
Soran1 yılPratik yapacağım muhakkak hem pet için hem büyükbaş için. Gönlüm büyükbaştan yana ama
Cevap sahibi1 yıl@noluyoya valla ben doktora yapmak istiyordum ama artık okumaya hevesim kalmadı
Soran1 yıl@Noluyoya var öyle biri Instagramda görmüşsünuzdur belki veteriner hekim esasında 36 yaşında şimdi tıp 3. sınıfta
Cevap sahibi1 yıl😇 size okul hayatınızda mutluluklar dilerim bana bu kadar yeter
Soran1 yılTeşekkürler gizli tekrardan ☺️
Cevap sahibi1 yıl@Noluyoya bir alanda uzman olmak önemli insan hayatı o. kadar uzun değil
Cevap sahibi1 yılRica ederim hanımefendi 😇
Soran1 yıl@Noluyoya ben birinci dönemi güzel bir şekilde atlatabilirsem zevke dönüşecek inşallah:)
Hesabı @tibbiyelidoktorvet
Cevap sahibi1 yıl@Noluyoya 😇 saygı ile sizleri selamlıyorum ulu insan 😇🥂
Soran1 yıl@Noluyoya çok teşekkür ederim 🙂🌻
Cevap sahibi1 yıl@Noluyoya Ulu kişilik 😇
Cevap sahibi1 yıl@Noluyoya Rica ederim baytariçe😇
Cevap sahibi1 yıl@Noluyoya Gaziantep başkan
- Eğitim & Kariyer konusunda 509 cevap paylaştı.
1 yılHayalinin üstüne gitmişsin nereye geç kalıcaksın yaa millet 50 yaşın üstünde sınava giriyor ben hep görüyorum. Bende okuyorum da bakalım yarına çıkacağımız meçhul. Çok plan yapmamak lazım savaş içindeyiz şu an
11 Yorumla
Soran1 yılÖyle haklısın. Allah sonumuzu hayretsin😞
Mutlu olmalısın 2 seneni vermişsin. İnsanlar 70 inde üni okuyor be. Bi ben cesaret edemedim. Sonum senin gibi olacak ama mutsuz olmazdım istediğim bölümü kazansaydım
21 Yorumla
Soran1 yılSonun benim gibi olsun o zaman 🙏
Asla üzülme kendini geliştirmenin yaşı yok. Nasıl mutlu olacaksan o yoldan devam. Boşandım bir kızım var 31 yaşındayım asgari ücretle çalışıyırrum ve iş yerine satış diye alındım tuvalet temizliyorum hergün 5 katlı binanın temizliğini yapıyorum. Ama dgs ye de çalışıyıorum çünkü mühendis olmak istiyorum. Hayallerimizden vazgeçmemek bazen çok zor ama inan bana hayatı çekilir kılan nadir şeylerden biri✨yolun açık olsun hemcinsim guru duy kendinle❤
23 Yorumla
Soran1 yılÇok teşekkür ederim. Allah senin de yardımcın olsun. İnşallah geçiş yapar mühendis olur, kızına da güzel bir gelecek inşa edersin🙏🌻
Soran1 yıl💗
Öncelikle tebrik ederim. Acaba yeteri kadar istemiyor muydun da hevesin kaçtı? Ben senin yerinde olsam mutluluktan uçardım
34 Yorumla
Soran1 yılAslında istiyordum ama gözümde büyümeye başladı iş ciddiye binince sanırım
Soran1 yılTeşekkürler bu arada 💗
Soran1 yılHaklısınız. Sevgiler🥰
1 yıl40li yaslarinda sıkıcı coluk cocuklariyla konusup gun yapan biri olamayacagin icin uzulmuyorsundur umarim😅bence hayatina yeni bir akis yeni bir yol edinmissin...
15 Yorumla
Soran1 yılYok bazı şeyleri bu süreçte yaşamamak ya da yaşamayacak olmak üzüyor
- 1 yıl
Hayat bu... bazi seyleri yasarsin bazilarini yasamazsin... bazi seyleri yasarken bazi seyleri kacirirsin neyi nasil ne zaman secersen sec hep boyledir...
Soran1 yılHaklısın🙏
- 1 yıl
Hayatta bol şans 😊
Soran1 yılTeşekkürler sana da🙂💗
1 yılŞu an 41 yaşında olsaydın ve yeni başlamış olsaydın? Bunu düşün. Bu düşüncelerin sonu gelmez..
21 Yorumla
Soran1 yılHaklısın 🙏
Bence mutlu ol. Başarılı ve güzel bir şey yapmışsın. 41 son değil, etkileyici ve hayallerinin peşinde olan biri olduğunun kanıtısin
21 Yorumla
Soran1 yılTeşekkürler 🙏
1 yılTebrik ederim kazanmak okulu bitirmek de bir beceri gerektiriyor ben okuyamadım mesela kazandım ama okuyamadim
21 Yorumla
Soran1 yılTeşekkürler 🙏
Gizli Üye(36-45)1 yılOkurken de evlenebilirsiniz
Okumanın yaşı yok
ayrıca bir şeyler yapmak sizi her daim dinç tutar
tebrik ederim başarılar diliyorum
34 Yorumla
Soran1 yılTeşekkürler 🙏
Cevap sahibi1 yılRica ederim veteriner hanım
Soran1 yıl☺️🌻
Cevap sahibi1 yıl💜🙏
1 yılBravo azminin azalmamasına hayran kaldım,29 da yol bitirmiş gibi hissediyorum.
28 Yorumla
Soran1 yılTeşekkürler🙏 ömrün uzun olsun
- 1 yıl
Amin senin de ama şu hevesten banada biraz 🥹
Soran1 yılValla yaşamak zorunda oldukça hayat şartları da seni bir şeyler yapmaya ittikce çıkıyor meydana o heves😐 evli falan olsaydım ya da sürekli itilip kakılmasaydım ben de girmezdim bu yola. Her şerde bi hayır varmış demek. Bir de hayırlısıyla bitirirsem inşallah. Senin de niyetin varsa daha da geç olmadan harekete geç:)
- 1 yıl
Ben bitirdim onuda bazıları böyle ikinci unv sürekli sınav üşeniyorum ya
Soran1 yılBen de bir bölüm bitirdim birini de yarıda bıraktım. Pek getirisi olmayacak bölümler olduğu için buna yöneldim en sonunda. Hayırlısı olsun hakkında senin de
- 1 yıl
Teşekkür ederim senin de
Soran1 yıl💗
- 1 yıl
🥰
Gizli Üye(25-29)1 yılBence devam et. Zorlanıypr olsan bile çoğu kişinin aklında olup yapamadığını yapmışsın. 36 da yaşlı değil eğer çocuk vs istemiyorsan zamanın sadece sana aitse yapılacak en güzel şey bu.
23 Yorumla
Soran1 yıl🙏
Cevap sahibi1 yıl😇😇emeklerini küçümseme çok çalışarak kazandın devamını getir bence
Soran1 yılİnşallah sağolasın 🙂🌻
Tebrik ederim, derslerde başarılar dilerim.
11 Yorumla
Soran1 yılTeşekkürler
Hayvanları seviyosan güzel iş aslında, içine sinmeyen ne var
12 Yorumla
Soran1 yılGeç bitecek olması ve derslerin zorluğu
Senin adına sevindim. Keşke ben de yeni bir başlangıç yapabilsem.
13 Yorumla
Soran1 yılTeşekkür ederim. Yeni başlangıç yapmak gerçekten stresli oluyor , ben çok strese girdim çok bunaldım bu yola girene kadar ama içine girince su akıp yolunu buluyor. Hayat şartları da beni buna sevk etti aslında, yoksa ben tembelliğe devam ederdim. Gerçekten ihtiyacınız varsa buna biraz strese girmeyi göze alıp adım atın siz de:)
Soran1 yılHa gayret:)
Bölüm güzel evlilik kader belki okurken çıkar kısmetin
11 Yorumla
Soran1 yıl🌻
Hala gençsin. Hersey bir tecrübe evlilikte çocukta üzülme yola dewam et azimle
11 Yorumla
Soran1 yıl🙏
Eğitim & Kariyer konusunda 490 cevap paylaştı. Hayırlı olsun güzel uğraş ben olsam keyif almaya bakardım
11 Yorumla
Soran1 yılTeşekkürler
Eğitim & Kariyer konusunda 1b cevap paylaştı. 21 yaşımda başladım 26 da bitirdim. pişman değilim. 3 sene geç başladım. erkek olarak benimki geçti, kadın için geç diye bir şey yok, çünkü öyle bir beklenti yok.
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılBen avukatlik okudum senin gibi orta yaslarda. Hirs yapmistim mezunda oldum. inanin hic bir is bulamadim. Staja bile kabul etmiyorlar. Gencler varken yasi biraz geckinlere bizim gibi kimse ise almak istemiyor. Rica minnet bir yerlere gorusmeye gittim. Bir kac gun sonra ortamin enerjini dusuruyorsunuz dendi, Bende biraktim.
01 Yorumla
Soran1 yılSizin alanla bizim alan birbirinden farklı ama. Hukuk çok mezun veriyor. Ayrıca durumu yaşa bağlayıp üzülme hukuk mezunu gençler de zor iş buluyor hatta iş bulamayıp başka işlere yöneliyorlar. Bir 10-15 sene önce 40 yaşında da mezun olsan iş yelpazen geniş olurdu sizin. Bizim iş pratiğe bakıyor. Kendi kliniğini açabilirsen kimse senin yaşına bakmıyor hayvanını tedavi ettirmek için. Ya da başka kliniklerde çalışırsan da aynı şekilde. Biz de kendini yetiştirmek önemli olan. Tarım vs. ye atanabiliyoruz. Sizin önünüz o kadar kapanmış ki 95 puan alan hakim-savcılıkta mülakat engeline takılıyor. Siz yine de pes etmeyin. Büro açıp çevre edinmeye bakın
Hayallerinin peşinde koşarak ideallerini gerçekleştirmek bana göre doğru bir yol. Bunu yapman evlenmene engel değil. Bir yandan okurken diğer yandan yuva kurmak için de çaba gösterebilirsin.
10 Yorumla
1 yıl41 yaşta çok büyük bi yaş değil ki ideallerinin peşinden git
30 Yorumla
1 yılhiç bir şey için geç değil herkesin zamanı ayrı sen 41de mezun olup çok iyi bir kariyer yapabilirsin kimisi 25 de mezun olur hiç bir şey yapamaz
10 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 622 cevap paylaştı.
1 yılEvlenenlerden de mutsuz çok. Kafaya takma, evlenmek zorunda da değilsin. 41 yaş büyük bir yaş denemez aslında. Ben 41 yaşındayım.
10 Yorumla
1 yılOkumanın yaşı yoktur benim bölümümde 70 yaşında bir dede bile okuyordu kendinizi sınırlamayın asla
10 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 2,3b cevap paylaştı.
1 yılBence bir yandan evlen bir yandan okuyup mesleğini eline al.
İkisini aynı anda yapabilirsin bence.10 Yorumla - Eğitim & Kariyer konusunda 384 cevap paylaştı.
1 yılSen kendini düşün kimene ya. Nasil mutluysan. Ben grur duydum şahsen
11 Yorumla
Soran1 yılTeşekkürler 🙏
kan akmadan zaferler kazanilmaz, eger gercekten istiyorsan yas hic onemli degil , onemli olan gercekten istmen.
10 Yorumla
1 yılValla üzülme belki orada bir çıtır bulur evlenirsin
10 Yorumla
1 yılBence çok iyi yapmışsın. Tebrikler. Okulunu bitirip mesleğini yaparken çok daha iyi anlayacaksın bunu.
11 Yorumla
Soran1 yılTeşekkürler 🙏
1 yılortamın genç olması seni kötü etkilemiş olabilir ama sen vazgeçme bölümü bitir bence.
11 Yorumla
Soran1 yılYok onunla ilgisi yok gerçekten geç bitecek olması
Gizli Üye(36-45)1 yılBu sonucu değiştiremezsin. Zamanı geri alamazsın. Kaç yıl yaşayacağında belli değil. Onun için kalan ömrünü kurtar en azından.
10 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 544 cevap paylaştı. İnsanları kafaya takma bence. Soran olursa zevk için okuyorum de geç. Tek problem kafa dengi arkadaş bulamıyacaksın. Z kuşağı ile bol şans sana 😎
10 Yorumla
1 yılDünya turuma çıkardım ne işim olur o saatten sorma stresli işlerle
05 Yorumla
Soran1 yılDünya turuna hangi parayla çıkacaksınız
- 1 yıl
Ha sen daha yeni işe hayata başlıyorsun bende sıkıntıdan yeniden üniversiteye gittiğini sanmıştım
Soran1 yılHem hayalimdi hem de kazanç sağlamak için bu işten
- 1 yıl
iyi şanslar ve başarılar
Soran1 yılTeşekkürler 🙏
Veterinerlik kazanmak için 2 sene ugraşmak nedir şaka sanırım
00 Yorumla
1 yılGel evlenelim. İkimiz de hem okuyalım hem de evimizi bebeği büyütelim
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılHayirlisi olsun çok takma herkesin sartlari farklidir
110 Yorumla
Soran1 yılTeşekkürler 🙏
Cevap sahibi1 yılHangi üniversite?
Soran1 yılSelçuklu
Cevap sahibi1 yılSevindim adına tebrik ederim iyi yapmışsın bence okuluna odaklan ordaki yas farkini falan da sorun etme gerekirse kimseyle muhatap olmazsın dersten derse girersin olur biter zaten 4 sene sonra hic birini gormezsin
Soran1 yılOkulda hiç bir sorun yok kızlar beni kendiyle yaşıt sanıyor zaten yaşımı göstermiyorum. Dersleri biraz ağır. Bir de geç mezun olcam üzüntüsü arada yokluyor
Cevap sahibi1 yılOkulda sorun yoksa cok iyi o zaman bir sıkıntı yok önünde ailende sorun yapmiyorsa miss gibi
Soran1 yıl🙏
Derslerin zorluğu ve geç bitmesi dışında bir sıkıntı yok
Cevap sahibi1 yılSabret bende benzer bir süreçten gectim ve zamanla bitti gitti kurtuldum hersey zamanla geçiyor derslere agirlik vermen yeterli
Soran1 yılİnşallah teşekkürler
Cevap sahibi1 yılKonyali misin yoksa okul icin mi ordasin birde gezilecek yer önerir misin
Eğitim & Kariyer konusunda 1,3b cevap paylaştı. nie bu kadar acele ettin ki 😂😂 elinde bastonla filan giderdin 😂😂
08 Yorumla
Soran1 yılÖncesinde 2 yıllık okudum doğru dürüst iş bulamayınca bu alanda ilerlemeye karar verdim. Hayat planladığım gibi gitmedi çünkü
Soran1 yılSen ne mezunusun
Soran1 yılTahsilli birinin daha 36 yaşındaki birine bu konuda gülmesi çok garip gerçekten. Hadi lise mezunu falan olsan kendi okuyamamış o yüzden böyle düşünüyor derdim. Universite sıraları 40 yaşının üstünde öğrencilerle dolu hep
Soran1 yıl@Noluyoya yok takmıyorum sağ ol:)
Gizli Üye(36-45)1 yılÜzülecek ne var bunda. En iyisini yapmışsın evlilik çocuk zaten gereksiz, başına 1 ömür dert almadığın için şanslisin da haberin yok
00 Yorumlabir şey söyleyeyim mi sana tıpa tıp aynıyız. Ben de aynen senin gibiyim tek farkımız şu ne yks ye hazırlanıyorum matematik kazanmak için sen se kazanmış sin. Neden üzülüyor sun peki
02 Yorumla
Soran1 yılGeç biteceği için artı dersler zor. Sana da başarılar🙏
Gizli Üye(36-45)1 yılTıp fakültesini 40 ta bitirdim
35 Yorumla
Cevap sahibi1 yılYaşın kaç olursa olsun istwdiğşn şeyi yapmalısın.
Soran1 yılTebrik ederim sizi
Cevap sahibi1 yılTeşekkür ederim. Darısı başına 😊
Soran1 yılİnşallah 🙏
Cevap sahibi1 yıl😊😊İnşallah
Dersler zorlaşınca vizeler, özellikle de finaller yaklaşınca duygusallaşır ve hayatı sorgulardım :) Yaştan bağımsız okul çoğu zaman mutlu etmez :P
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 1,6b cevap paylaştı.
1 yıldevam et, güzel yoldasın
10 Yorumla Eğitim & Kariyer konusunda 317 cevap paylaştı. zamansızz olunca normal
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılDurumu kabullen. Simdi kazanmis olmasan icinde ukte kalcakti.
10 Yorumla
1 yılHiç problem değil devam
10 Yorumla
1 yılOkumanın yaşı yok
10 Yorumla
1 yılBen 30dan sonra okudum cok dert etme.
10 Yorumla
1 yılSıkma canını bi kedi alırsın onla yaşarsın
10 Yorumla
1 yılİşi bitir paranı kazanmaya başla sevgili çok
10 YorumlaOoo güzel bölüm
11 Yorumla
Soran1 yıl🙏
- Devamını Gör (10)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer