36 yaşında hayalimdeki bölüme başladım ama 41'de bitireceğim diye üzülüyorum. Siz olsanız ne yapardınız?

Evlenmedim de çoluk çocuk da yok. Bölüm veteriner hekimlik

Güncellemeler
1 yıl
Kazanmak için 2 sene uğraştım nerdeyse ama şimdi de mutlu değilim
36 yaşında hayalimdeki bölüme başladım ama 41'de bitireceğim diye üzülüyorum. Siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla