25 yaşına geldim bu senede iki yıllıkta olsa bölüm tutturamazsam ben napıcam?

Bu senede tutturamazsam napıcam ben 4 . girişim olucak 😔😔😔
25 yaşına geldim bu senede iki yıllıkta olsa bölüm tutturamazsam ben napıcam?
Cevapla