• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Eğitim & Kariyer

25 yaşında tıp okuyorum hala evlenmek için bırakayım mı bu bölümü daha 5 senem var?

Gizli Üye
Gizli Üye
(18-24)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
01
Yapay Zekaya Sor
25 yaşında tıp okuyorum hala evlenmek için bırakayım mı bu bölümü daha 5 senem var?
Cevapla
Evlilik Soruları Bölüm Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • KaanRahul
    KaanRahul Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 93%
    1 yıl

    Bak kardeşim, tıp öyle “bırakayım da evleneyim” denecek bir bölüm değil. Kolay kazanılmadı, kolay da okunmuyor. Sen bu yaşına kadar bu emeği verdin, şimdi tam da olgunluk zamanında kalkıp birinin yanında olabilmek uğruna kendi geleceğini çöpe atma.

    Evlilik hayatın bir parçası olabilir, evet. Ama hayatın tamamı değil. Doğru insanı bulursan, seni eksiltmez. Tam aksine, yoluna destek olur. “Okulu bırak gel evlenelim” diyen biri seni sevmiyor değil belki ama kesinlikle senin potansiyeline saygı duymuyor.
    Ve bu, uzun vadede seni içeriden içeriden çürütür. Gün gelir aynaya bakarsın, “Ben niye kendi hayalimi bıraktım?” diye sorarsın. Bu sorunun cevabı da asla seni tatmin etmez.

    Evlenmek istiyorsan oku bitince de evlenirsin. Meslek her zaman elinde, ama yanlış bir tercih seni yıllarca geriye sarar. Hayatını birine göre değil, senin doğrularına göre şekillendir. Sonra biri çıkarsa karşına ve “Ben seni böyle kabul ediyorum, yoluna saygı duyuyorum” derse, işte o zaman düşün evliliği.

    Sen önce kendine sadık kal, sonrası zaten kendiliğinden şekillenir.

    0
    8 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Yahu anlamıyorsunuz mesleği alana kadar yaş 35 olacak sende iyi biliyorsun ki karşıcins genç kızlara bakıyor statü kazanınca kim bakar 35 yaşında birine yalnız kalmamı mı istiyorsunuz

      Yorumla
    • KaanRahul
      KaanRahul
      1 yıl

      Ne alakası var yahu? Başlarım yaşına, gencine. Onlar sapıklar sapıklar. Artık bi' sapıklara göre hayatınızı şekillendirme psikolojisini bırakın. Git psikoloğa görün, böyle böyle de. Sorununu çözsün, sonra kariyerinle hayatına devam et. Sen doktor olunca, en çıtır erkeği de statünle seçersin.

      Evlenmek marifet mi abicim? Bir erkeğin eline baktığın zaman o erkeğin sana hep mükemmel davranacağını mı sanıyorsun? O erkek ilk evde seni ezmeye başlar. "Benim paramla bu ev geçiniyor, ben ne dersem o olur" diye. Ata-erkil düzenin hakim olduğu bir ülkede doktorluğu kazanmışsın, bir erkeğin eline bakıp evlenmek için bırakmayı düşünüyorsun.

      Evde köle muamelesi görmek mi istiyorsun? Evde kocanı beklerken kocanın aldatmasını mı istiyorsun? Türk erkeklerinin ortalaması kitap okumayan, parayla her haltı yeme özgürlüğünü kendinde gören zihniyetle dolu. Sen doktor olursan, evlendiğin adam senin zekandan dolayı bile sana saygısızlık yapmaması gerektiğini anlar.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Abicim sen anlamıyor musun kızlarda güzellik gençlik önemli ne yapayım parama gelecek genç çıtırı sonra aldatsın

      Yorumla
    • KaanRahul
      KaanRahul
      1 yıl

      Ulen çocuk, seni genç olduğun için tercih eden, sen 30-35 ine geldiğinde başka genci tercih etmez mi? Ne biçim bir düşünce yapın var senin?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Adam benden büyük olacak ya hanş

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ondan genç olacağım ya hani ne yapayım 35te genç çıtırı ben çıtırken o da çıtır olmalı

      Yorumla
    • KaanRahul
      KaanRahul
      1 yıl

      burada 45 yaşındakiler 24-25 yaşındakilere yürüyor, %90'ı evli. Sen hayal dünyasında ve kafanda kurduğun dünyada yaşamaya devam et. Ne söylesem laftan anlamazsın. Git evlen, 10 sene sonra kafama s*çayım dersin.

      Yorumla
    • KaanRahul
      KaanRahul
      1 yıl

      Diğer yorumlara baktım. Olayı çocuğa bağlamışsın :D Benim annem 2. evliliğini yaptığında ben 20 yaşındaydım ve eşi annemden 13 yaş küçük. Kadın 40'ta ikinci eşinden en küçük kardeşimi doğurdu. Zihniyetini değiştir. Seni harcarlar. Bak geçenlerde bir kadın eşim öldü, 39 yaşındayım, mesleğim yok, ne yapcam diye ağlıyordu. Sonun onun gibi olur

      Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

Profesör Bilgin
Profesör Bilgin Takip Et
Fenomen
1 yıl
  • Merhaba genç arkadaşım 😊, çok özel bir karar vermeye çalışıyorsun ve böyle bir soruyla gelmiş olman, bunun seni gerçekten derinden düşündürdüğünü gösteriyor. Tıp gibi uzun ve emek isteyen bir süreci tamamlamak, önemli bir azim ister. Bu yolun başındayken ve hala okurken, evlilik için bölümden vazgeçme düşüncesini değerlendirmek gerçekten kritik.

    Evlilik, hayatın güzel bir parçası ama unutma ki kendi ayakların üzerinde durup hayallerine ve hedeflerine ulaşmak da çok önemli. Sevdiğin kişi eğer seni önemsiyorsa ve hayallerine değer veriyorsa, birlikte destek olarak bu süreci tamamlamak isteyecektir. Senin mutlu ve başarılı bir şekilde bu süreci aşman, ilişkinizde de dengeyi sağlayabilir. Belki de ilerde bir hekim olarak mutlu bir evliliği sürdürmeyi tercih edeceksin 😊.

    Sevgili dostum, bu yolda unutma ki öncelikle kendi hedeflerin ve mutluluğun önemli. Yeniden düşün, gerçekten bırakmak istediğine eminsen, elbette bu senin kararın. Ama duygularının sakinleşip netleşmesini beklemeden böyle büyük adımlara kalkışma. Sen ne dersin, hayallerinden vazgeçmek istemezsin sanırım. 😊

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

6

Cevap

15

Cevap

  • newgenlotion
    newgenlotion Takip Et
    Xper 1 Yaş: 21
    1 yıl

    Sen nerdeyse Türkiyenin en zor bölümünü kazandın , çoğu kişinin hayali , evlilik için sakın bırakma...

    1
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Yaşımda geçecek 25 yaşındayım yuvam olsun istiyorum 30dan sonra çocuk zor

      Yorumla
    • newgenlotion
      newgenlotion
      1 yıl

      Bak burada 36 yaşında bi kadın var 2 çocuğu var biri 6 aylık biri 2 yaşında, zamanında eşi ona evlenelim dedi ve evlendi o vakit o da okuyordu sonra eşi ona okumasına izin vermesi ve bugün boşanmak üzereler , kadının ekonomik bağımsızlığı yok ve çok pişman , önce ekonomik özgürlüğünü eline al lütfenn

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Herkes öyle olacak diye kaide yok bir sürü evli annelerimiz var

      Yorumla
    • newgenlotion
      newgenlotion
      1 yıl

      O zamanlar ve bu zamanlar bir değil ama

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Yani diyorsun ki her türlü boşanacaksın bari mesleğini eline alda boşan evliliğin sürmez

      Yorumla
    • newgenlotion
      newgenlotion
      1 yıl

      Hayır, belki de karşına öyle biri çıkacak ki en şanslı kadın sen olacaksın ama bizler geleceği göremeyiz , Allah bize daha neler göstereck bilmeyiz. Unutma eğer kadarinde olan biri varsa ister 25 ister 35 yaşında ister de dünyanın en ücra yerinde ol o seni bulacaktır.

      Yorumla
  • SanMcpickle
    SanMcpickle Takip Et
    Xper 7 Yaş: 39 , eic 100%
    1 yıl

    Saçmalama ya oku bak dalgana evlilik nedir abi ya bu kadar hevesli olmayın gezin dolaşın içiniz gönlünüz açılsın

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      25 yaşındayım 18 değil

      Yorumla
    • SanMcpickle
      SanMcpickle
      1 yıl

      Ne varki daha görmediğin neler var neyse senbiliyorsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Yo bir şey bilmiyorum

      Yorumla
    • SanMcpickle
      SanMcpickle
      1 yıl

      Yapma bunu kendine hayatını yaşa inan evlilikten daha mutlu olursun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Olmam

      Yorumla
    • SanMcpickle
      SanMcpickle
      1 yıl

      Peki hayatında başarılar dilerim

      Yorumla
  • assassin8686
    assassin8686 Takip Et
    Yoda Yaş: 40 , eic 100%
    1 yıl

    Evlilik çok mu acil, neden kariyerini bitiriyorsun ki, tıp kazanmak kolay degil

    0
    19 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      25 yaşındayım çünkü 30a kadar durursam çocuk zor

      Yorumla
    • assassin8686
      assassin8686
      1 yıl

      Çocuk 30 da da olur 35 de de, sırf çocuk için evlilik düşünme. Haa aday vardır, evlendikten sonra okumana devam et diyordur o ayrı konu tabiki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Hiç kimse yok işte

      Yorumla
    • assassin8686
      assassin8686
      1 yıl

      Hiç kimse yoksa neden okulu bırakıp evlilik düşünüyorsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Çünkü 30dan sonra çocuk zor

      Yorumla
    • assassin8686
      assassin8686
      1 yıl

      Hiç de zor değil. Tabi 20 li yaşlara göre daha zor ama imkansız değil

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Amacın şuydu aslında en başta okurken 4 5 senemde çocuk sahibi olurum zaten 6 sınıfta internet doktor olacağım artık zorlanmam diye düşünüyordum sonrası zorunlu hizmet uzmanlık daha rahat zaten sıkıntı 4 5. Senede olurdu ama bunu kabul edecek birini bulamadım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      İntern doktor*

      Yorumla
    • assassin8686
      assassin8686
      1 yıl

      Valla hayat senin hayatın ama bence aday da yoksa sırf evlenip çocuk sahibi olmak için kariyerini bozma

      Yorumla
    • assassin8686
      assassin8686
      1 yıl

      Çocuk nasibinde varsa 30 da da olur 40 da da

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ben kafaya koydum ama zaten okul öncesi öğretmeniyim ama atanamadım diye tıpa çalıştım kazandım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Olmuyor işte kariyer anlamında para kazanmak zor beklersem çocuğum olmaz

      Yorumla
    • assassin8686
      assassin8686
      1 yıl

      Pişman olma sonra ama

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Sizin çocuklarınız olacak aileniz olacak karınla anlaşamasam bile çocuğun torunun olur ben mahrum mu kalayım

      Yorumla
    • assassin8686
      assassin8686
      1 yıl

      O iş öyle olmuyor işte, eşinle anlasamazsan çocuğun olur doğru ama ola ki anlaşamadın o çocuğun bakımı vs senin üzerine kalıyor, işte o zaman sorgulamaya başlarsın, o yüzden pişman olma diyorum. Çocuk olacak olduktan sonra 30 dan sonra da olur.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Çocuğun bakımı benim üzerime kalmaz babası olur. Ayrıca ne çabuk boşattırdın

      Yorumla
    • assassin8686
      assassin8686
      1 yıl

      Olabilecek şeyleri söylüyorum sadece, boşanma tabiki ama mesleğin elindeyken evlenip çocuk sahibi olmak daha iyi bence

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      35 oluyor yaş hala neden anlamıyorsun ya

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Olmuyor işte dediğin gibi neyse yapacak bir şey yok

      Yorumla
  • Avcı4444
    Avcı4444 Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    2. Üniversite baska bölüm yazıp tanısıp evlenelim 5 sene bekleyemem 😂

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Oda 5 sene sürecek mantıken 4 sene bölüm 1 senede hazırlık

      Yorumla
    • Avcı4444
      Avcı4444
      1 yıl

      Açık öğretim yazcan

      Yorumla
  • Ezber6
    Ezber6 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24
    1 yıl

    Sen bu düşünce nasıl tıp okuyorsun hayret ediyorum ben doktora yapabilmek için nişanı atmış biriyim eğitimden önemli be ne var bu dünyada

    0
    38 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Sen o düşünceyle nasıl tıp kazandın acaba beynine bak herifin doktor olabilmek için nişan atmış 10 sene sonra doktor olduğun için parana gelirler sadakat sevgi ömür boyu görmezsin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Senin gibi sevgisiz sırf eğitim için doktor olan biri hastalar için tehlikeli umarım doktor olmazsın

      Yorumla
    • Ezber6
      Ezber6
      1 yıl

      Hala anlamıyorsun değil mi arkeolog um ben yüksek lisans bitirdim şimdi doktora yapıyorum sırf akedemisyenlik için nişanı attım çünkü nereye atanacağım belli değil birde başka bir şehirde yapıyorum asıl fedakarlık budur

      Yorumla
    • Ezber6
      Ezber6
      1 yıl

      Canım akedemisyen olursam zaten doktor biriyle evlenmem aynı rütbede bile değiliz ben daha yukarıda olacağım için sorun yok

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ben sana doktor biriyle evlenirsin demedim ki :d kendi kendine gelin güvey oluyorsun arkeologlarında önü açık değil hani ülkede yüksek lisans doktora yapan herkes akademisyen olarak atansaydı ohoo 😂😂 akademisyenler ayrıca doktorlardan az kazanıyor ben operatör doçent derken prof bile olur yurtdışında çalışırım ama sen kamuda 80 bin liraya talim olursun akademisyen olursan olamazsanda işsiz doktoralı arkeolog olursun :d çok büyüklenme kendine yani doktorla evlenmek kiim sen kim sen değil ben yukarıda olacağım yani büyükte konuşma bakarsın işsiz çağır merkezinde çalışan doktoralı arkeolog olarak kalırsın senin gibiler onu yapacağım bunu yapacağım derken çürüyüp gidiyor ya ona gülüyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Doktorlar açık ara bu ülkede en çok kazanan meslek doktorlukta profesör doçent olursam dediğin doğru aynı rütbede olmayacağız çünkü ben senden yukarıda olacağım senin gibilerde asla yukarı çıkamıyor daha kazanmadan egoya kapıldığın için kaybedeceksin zaten ya

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      İşsiz bir arkeolog olarak kalacağın için sorun yok muhtemelen nişan attığın kız bile bakmayacak sana ilerde işsiz olduğun için ve yükseldiğimde burada ol senden yukarıda olduğumu görmek istiyorum :d

      Yorumla
    • Ezber6
      Ezber6
      1 yıl

      Hiç sorun değil ben zaten akedemisyen olacağım demedim olursam dedim benim başarım ortada hocalarımda gayet iyi biliyor ayrıca ben işsiz felanda değilim atanmış bir arkeologum yani ben şuna vazgeçsem işim var o yüzden büyüklenmem normale özgüvenliyim çünkü ayrıca nişan attığım kızı ben bıraktım o değil kimseye ümit vermek istemediğim için hiç evlenmeyende bilirim çok da umrumda değil

      Yorumla
    • Ezber6
      Ezber6
      1 yıl

      Ayrıca sen okulu bitirene kadar ben çoktan doçent olurum sen rahat ol

      Yorumla
    • Ezber6
      Ezber6
      1 yıl

      Neden özgüvenliyim merak ediyorsan en iyi üniversitede eğitim alıyorum erasmus yaptım çiftanadalım var yandalım var yurtdışında sempozyumlara hem katılım sağladım hem sunum yaptım projelere katılım sağladım yani anlayacağın benim işsiz kalmam çok zor havada karada kaparlar beni

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Dostum inan sen ancak kazı yaparsın ben okulu bitirene kadar ama ben 10 seneye uzman doktor olurum senin on katın kazanır statümde sende yüksek olur sorun yok yani

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Sen muhtelemen sıradan normal biriyle evlenirsin doktorla evlenmek senin neyine biz aday seçiyoruz adamın yorumuna bak

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Okuduğun bölüm boş. İstediğin kadar doldur altını dünyanın her yerinde yükselen, itibar , en çok paranın ödendiği meslek doktorluktur

      Yorumla
    • Ezber6
      Ezber6
      1 yıl

      Tamam ne güzel işte ikimizde aynı şeyi konuşuyoruz sen beni küçümsedin ben seni başarımı söylüyorum olanı söylüyorum Buda sorun oldu

      Yorumla
    • Ezber6
      Ezber6
      1 yıl

      Başarıyı kutlamak da gerekiyor sen yüksek mevkide olursan ben senin başarını kutlarım kendime güveniyorum çünkü kendi emeğimle kazanmışım gelmişim bir yerlere çalışın sizinde olsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Başarın yok ki ortada ben 3k dereceyle girdim üniversiteye senin okuduğun bölümse apartman üniversitesinde 100kdan giriliyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Sen bu düşünceyle egoyla anca arkeolog olabilmişsin boşunada ayrılmışsın nişanlından işsiz kalırsın kusura bakma

      Yorumla
    • Ezber6
      Ezber6
      1 yıl

      Nasıl başarım yok ben lisansımı vakıf üniversitesinde bitirdim parayla felan da değil yani tam burslu özellikle altını çiziyorum yüksek lisansımı en iyi devlet üniversitesinde bitirdim doktaramı da aynı şekilde bunu nasıl başarı saymazsınız bilmiyorum çift anadal herkes yapamaz yüksek ortalama ister sanat tarihi üzerine yaptım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Boşuna yapmışsın senin okuduğun bölümün dünyada da Türkiye’de de önü kapalı

      Yorumla
    • Ezber6
      Ezber6
      1 yıl

      Ben küçüklüğümden beri olmak istiyordum hala işsiz kalırsın diyorsun ben zaten atanmış bir arkelogum KPSS den 95 aldım hala mı başarısızım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Burs var iyi üniversite ama bölüm? Boş. Dünyada da Türkiye’de de en çok işe alınanlar doktorlardır. Doktorluk en az 27k sıralamayla alınıyor burslu. Sen sözel bölümden burs alsan ne olur. En az 50k yapılması lazım ki doktor olabilir bilir. Ve çift anadal herkes yapabilir özelliklede ilk 10 bin içindekiler

      Yorumla
    • Ezber6
      Ezber6
      1 yıl

      Akademisyen olduğumda hatırlatıcam sende takdir edeceksin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Benim okuduğum üniversiteye abd ve bütün Avrupa ve tüm dünyada denklik var uzmanlık yapacağım bölüme bile Türkiye’de bir akademisyenden daha fazla para ödenirken yurtdışında alacağım miktarı hayal dahi edemezsin. Yani kendini çok büyük görme öyle yok doktor biriyle evlenmem yok aynı rütbede değiliz ben senden üstün tavırları falan sen doktorluğu ne sanıyorsun? Akademisyenliği hocaların çok büyütmüş gözünde Pretisyen hekimden 30k fazla alıyorlar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Akademisyen olduğunda muhtemelen benden düşük kazanacaksın. Git bir akademisyen birde uzman doktor maaşına bak

      Yorumla
    • Ezber6
      Ezber6
      1 yıl

      Arkeolojide aynı şekilde denkliği olan bölümlerden ama yurt dışı düşünmüyorum üstün tavrım olmasının nedeni şimdi fakir edebiyatı yapmak gibi olmasın ben kolay gelmedim buralara sadece okula gidip gelmedim hep aktif öğrenciydim zengin bir ailenin de çocuğu da değilim ortalamamı yüksek tutup biryerlere geldim akademisyen olamasam dahi diyorsun okuduğun önü kapalı ben devlete atanmış biriyim sana şurada hak veriyorum evet önü kapalı bir bölüm ama şöylede düşün önü kapalı bir bölümden başarılarla çıkmakda var en büyük risk yaptığımı düşünüyorum kendi açımdan

      Yorumla
    • Ezber6
      Ezber6
      1 yıl

      Keza ben hukukda okuyabilirdim puanım yetiyordu ama ben arkeolojiyi küçüklükden beri istiyordum arkeoloji okumak istedim

      Yorumla
    • Ezber6
      Ezber6
      1 yıl

      Ben maaş olayına bile gelmedim ben rütbeden bahsettim eşim de benden yüksek maaş alabilir hiç takılmam oralara

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Sen arkeolojide rütbe olarak yüksek olsan ne olur olmasan ne olur tıpta uzman doktor bile senden üstün oluyor eşin senden yüksek maaş alırda öyle bir kadın seninle evlenmez. Kadın için statün değil maaş önemli yani sen ben doktorla evlenmem falan diyorsunda doktor senle evlenmez asıl.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      En kötü doktor daha avukatla hakimle bile evlenmiyor ki yüksek kazanıyor diye adam ben doktorla evlenmem diyor sen doktorları ne sanıyorsun merak ediyorum dünyada en üstün meslek doktorluktur akademisyen kadınları sen üstün mü sanıyorsun

      Yorumla
    • Ezber6
      Ezber6
      1 yıl

      Ne kadar küçümsediniz bu kadar tıp evet çok önemli ama arkeoloji olmasaydı ne şu an antik kent geziyor olurdunuz nede müze

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Aman ne mühim dünyayı kurtardın

      Yorumla
    • Ezber6
      Ezber6
      1 yıl

      Evet bizler sayesinde tarih yeniden yazılıyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Tıp bütün bölümlerden üstündür herneyse umrumda değilsin

      Yorumla
    • Ezber6
      Ezber6
      1 yıl

      Aynı duygular içindeyim ben kendimi ifade ettiğimi düşünüyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Yetersizsin

      Yorumla
    • Ezber6
      Ezber6
      1 yıl

      Sana göre diyelim ben çok şey öğrendim 32 yaşındayım katıldığım projelerin haddi hesabı yok tebrik beklemiyorum ama ben takdir etmesini bilirim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Zor

      Yorumla
    • Ezber6
      Ezber6
      1 yıl

      Bu senin fikrin şu an tıp herkes kazanıyor en azından ben akedemisyenlik düşünüyorum tıp okuyanlar direkt mesleğe atılıyorlar okuduğunuda anlamıyorsun ben atanmış bir arkeologum diyorum hala iş bulamazsın zor diyorsun biraz kitap okuyun da okuduğunuzu anlamayı öğrenin

      Yorumla
  • woomaaniizeer1
    woomaaniizeer1 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    1 yıl

    Şaka yaptığını düşünüyorum tıp okuyup sırf evlenmek için bırakman hiç mantıklı değil

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Yaşım 25 çok geç kaldık

      Yorumla
    • woomaaniizeer1
      woomaaniizeer1
      1 yıl

      Senin yerinde olmak isteyen binlerce kişi var eğitimine ihanet etme

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Herkes çocuk sahibi olmak ister

      Yorumla
    • woomaaniizeer1
      woomaaniizeer1
      1 yıl

      🤦🏻‍♂️hakkında hayırlısı

      Yorumla
  • AlininAnnesi72
    AlininAnnesi72 Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl

    İkisini bir arada yapabilirsin

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Kabul eden olur mu bilmiyorum

      Yorumla
    • AlininAnnesi72
      AlininAnnesi72
      1 yıl

      Neden olmasın

      Yorumla
  • Asarkar
    Asarkar Takip Et
    Bilge Yaş: 29 , eic 69%
    1 yıl

    Bi beş yıl da en az tus

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Uzmanlıkta rahatlarım zaten önemli olan 6 yıllık

      Yorumla
  • ZeynepBirinci27
    ZeynepBirinci27 Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl

    Bence oku neden bırakıyorsun

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Bittiğinde yaşım 30 olacak çocuğumla aramda 30 yaş fark çok

      Yorumla
    • ZeynepBirinci27
      ZeynepBirinci27
      1 yıl

      bir şey olmaz canım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Olur işte bir yaştan sonra kafam çocuk kaldırmaz

      Yorumla
    • ZeynepBirinci27
      ZeynepBirinci27
      1 yıl

      Merak etme şimdi de evlensen evlen çocuk yap doğur diyene kadar bir kaç sene geçer canım. bir şey değişmez ana doktor olduktan sonra hemen evlen daha iyi bence

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      İşte yaş 30 olacak biliyorsun ki 30dan sonra çocuk zor

      Yorumla
  • _-_NobodyYs_-_
    _-_NobodyYs_-_ Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 100%
    1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 982 cevap paylaştı.

    Okurken de evlenen tıp öğrencileri var

    0
    0 Yorumla
  • AnlamınıBilmekk
    AnlamınıBilmekk Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl

    Delirdin mi Allah aşkına

    0
    0 Yorumla
  • EemreE34
    EemreE34 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 100%
    1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 557 cevap paylaştı.

    Yok gel evlenelim ben seni okuturum

    0
    0 Yorumla
  • sinem23__ u
    sinem23__ Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl

    Sakın birakma ne güzel mesleğin olucak.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Büyük bir hata olur kanaatimce.

    0
    11 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      30 yaşından sonra çocuk sahibi olmakta zor

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Kaç yıldır tıp okuyorsun sınıf tekrarı yaptın mı?

    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Daha birinci sınıfım yazmıştım

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Anladım da yaş 25 olunca acaba sürekli sınıfta mı kaldın diye düşünmüştüm.

    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Hayır tabii ki geç kazandım

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Hiç bırakma okulunu bence. Karar senin tabi.

    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Sende biliyorsun ki 30dan sonra çocuk zor

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Ama koca içinde çocuk içinde tıp bırakılmaz. Hayatını kazanman daha çok önemli. Çocuk 40-45 e kadar yapılabilir evet 30 civarı doğurganlık aşama aşama azalmaya başlar biliyorum ama iş güç meslek çok daha önemlidir.

    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Çocukta önemli paran olur ama çocuğun olmaz hayatta yalnız ailesiz kalırsın

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      2 oğlumla yaşıyorum boşandım. Yani herşeyin bir zorluğu vardır.

    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Çocukların var yalnız olmayacaksın

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Evlenelim bitirirsin

    0
    0 Yorumla
  • Hayatkisabekardesim1
    Hayatkisabekardesim1 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    1 yıl

    Okurkende evlenebilirsin

    0
    20 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Öyle birini bulmak zor işte

      Yorumla
    • Hayatkisabekardesim1
      Hayatkisabekardesim1
      1 yıl

      Benn varimm

      Yorumla
    • Hayatkisabekardesim1
      Hayatkisabekardesim1
      1 yıl

      Nasil bulmak zor peki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ben derslerim yüzünden çalışamam

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Maddi anlamda hiçbir katkım olmaz

      Yorumla
    • Hayatkisabekardesim1
      Hayatkisabekardesim1
      1 yıl

      Tamam iste ben bakarim sen calisirsinn eger istersenn ciddiyim bu arada

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Kaç yaşındasın

      Yorumla
    • Hayatkisabekardesim1
      Hayatkisabekardesim1
      1 yıl

      27 sen

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Soruda yazıyor

      Yorumla
    • Hayatkisabekardesim1
      Hayatkisabekardesim1
      1 yıl

      Istersen gel

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Nerde yaşıyorsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Gelemem

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Nerde yaşıyorsun dedim

      Yorumla
    • Hayatkisabekardesim1
      Hayatkisabekardesim1
      1 yıl

      Konya

      Yorumla
    • Hayatkisabekardesim1
      Hayatkisabekardesim1
      1 yıl

      Siz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      İstanbul

      Yorumla
    • Hayatkisabekardesim1
      Hayatkisabekardesim1
      1 yıl

      Iyi istek atan senmisin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Yok

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      İstek attım şimdi

      Yorumla
    • Hayatkisabekardesim1
      Hayatkisabekardesim1
      1 yıl

      Tamam

      Yorumla
  • Sfenkks41
    Sfenkks41 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 26
    1 yıl

    Şansa en güzel örgütü veriirim meslektaşım

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Meslektaş olacak mıyız bilmiyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ne öğütü

      Yorumla
  • herseyi_bilen_adm054
    herseyi_bilen_adm054 Takip Et
    Guru Yaş: 44 , eic 99%
    1 yıl

    Evlenince devam et

    0
    0 Yorumla
  • Bahtsızkızz000
    Bahtsızkızz000 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl

    Bırakma oku

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 yıl

    Bırakma evlenelim yine okumaya devam et olmaz mı

    0
    12 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Bunu kabul edecek erkek yok

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Var ben ediyorum

    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Yaşın kaç

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      27

    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Nerde yaşıyorsun

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Bursa sem

    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      İstanbul

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Okulun nerede peki

    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      İstanbul'da

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Hmm yakınız aslında

    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Çıksana gizliden

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Çıkayım

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 yıl

    Daha çok var

    0
    0 Yorumla
Devamını Gör(6)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Eğitim & Kariyer > Sorular > 25 yaşında tıp okuyorum hala evlenmek için bırakayım mı bu bölümü daha 5 senem var?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Tıp okuyorum okul 40 yaşımda bitecek ben daha evlenmedim bile iyi mi? 24 cevap verildi
20 yaşındayım, tıp için 1 sene daha bıraksam mı mezuna? 8 cevap verildi
25 yaşından sonra doktora yapmak istiyorum. Erken bir yaş mıdır? Hayata, evliliğe geç mi kalırım? 26 cevap verildi
32 yaşından sonra tekrar sınava girip tıp okunur mu, şansım var mı? 7 cevap verildi
25 yaş tıp fakültesinden mezun olmak için geç mi? 17 cevap verildi
27 yaşında Tıp mezunu olmak için geç mi? 9 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Nefret boyutunda sevmediğin birileri var mı?
  • Bir gönül nedir ki senin uğruna, dediğiniz biri var mı?
  • Birine yukarıdan bakmayı mı seviyorsunuz, aşağıdan bakmayı mı😂?
  • Ee neler yapıyorsun?
  • Siyah zeytin mi, yeşil zeytin mi?
  • Sulugöz olmak zayıflığın göstergesi mi?
  • Bakınca gözlerinizi parlatan biri var mı?
  • Vücudunuzda en çok nerenizi seviyorsunuz?
  • Sırılsıklam aşık oldun mu?
  • Rabbimizi gerçekten cehennem korkusu olmadan, sadece O olduğu icin sevebiliyor muyuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨