32 yaşından sonra tekrar sınava girip tıp okunur mu, şansım var mı?

Kamuda çalışıyorum. Maaşım fena değil. Ama önüme bazı engeller çıkıyor. Görüyorumki çıkmaya devam edecek. 2011 de 60 bin sıralamayla ilk sınavda üniversiteye gitmiştim.

32 yaşından sonra tekrar sınava girip tıp okunur mu, şansım var mı?
Cevapla