Yarın öğretmenlik için ilk kez staja gideceğim ama geriliyorum. Nasıl davranmalıyım?

Yarın ilk kez öğretmenlik stajına gideceğim ama ilk ders olduğu için tek staj öğrencisi benim. Tek başıma biraz geriliyorum. Nasıl. davranmalıyım? Tecrübeli arkadaşlardan öneri bekliyorum.

Yarın öğretmenlik için ilk kez staja gideceğim ama geriliyorum. Nasıl davranmalıyım?
Cevapla