Öğretmenlik stajı yapıyorum. Pazartesi günü ilk defa ders anlatacağım? Ancak çok kaygılıyım? ya yapamazsam diye? ?

Heyecanlanıp dilimin tutulmasından korkuyorum. Normalde de çok heyecanlı bir yapım vardır zaten. Nasıl davranmalıyım. Heyecanımı nasıl bastırabilirim.
Öğretmenlik stajı yapıyorum. Pazartesi günü ilk defa ders anlatacağım? Ancak çok kaygılıyım? ya yapamazsam diye? ?
Cevapla