Bugun iş arkadaşimla oturduk sohbet ettik hayattan soğuttu beni sizce dogrumudur?

Bugun geldi yarim saat konustuk resmen gozlerim doldu. 25 yasindayim stilistlik okuyorum bir yandan calisiyorum. Servis elemani olarak 5 katli bir ofiste temizligini vs yapiyorum. Herkese kahvalti hazirliyorum 4 banyo var banyolari yapiyorum. Hergun silip supurup toz aliyorum 9 kisiyiz işimi gayet iyi guzel yapiyorum aksama kadar oturmadigim oluyor. Bugun benden yasca buyuk biri dediki iş olması lazim nasıl barinicaz kim o kadar maas vericek. Senin burada bir işin yok aslında dedi toplasan 3 saatlik işin var yani olsanda olur olmasanda olura getirdi. Dünyanin sonu geldi vs yani enerjimi emdi tuketti. Hayattan sogudum yemin ederim. Ve kaygilanmaya basladim ama patronum beni cok seviyor 5 kere isi birakmak istedim istemedi birakmami ve uzun yillarca calismak isteriz dedi birkac kere bana ama sizce dedigi dogrumudur olsamda olur olmasamda olur mu kovarlarmi
Bugun iş arkadaşimla oturduk sohbet ettik hayattan soğuttu beni sizce dogrumudur?
Cevapla