Dün biriyle konuştum yüksek mevkiden bayaga bana iyi geldi normal mi?

Hiç anlamadığım veya sorguluycak hiçbirsey bırakmadi bayaga yüksek mevkiminden saygılı dürüst şeklinde

Dün biriyle konuştum yüksek mevkiden bayaga bana iyi geldi normal mi?
Cevapla