Bimden işten ayrıldım deneme sürecindeydim telefonda bırakmak istediğimi söyledim daha bir şey yapmam gerekir mi?

Yaklaşık 15 gün oluyor bırakalı ve bıraktıktan sonra tartışmam oldu ay sonunda bir imza atarsın sadece başka bir şey gerekmiyor dediler imza atmasam ne olur yüz yüze gelmek istemiyorum.

Bimden işten ayrıldım deneme sürecindeydim telefonda bırakmak istediğimi söyledim daha bir şey yapmam gerekir mi?
Cevapla