Hayır, saçmalama. Neden komik olsun ki? Aksine sana abi gözüyle bakarlar ve iş yerinde bir saygınlığın olur. Ayrıca kadınlar kendinden büyük erkekleri daha çok sever, çünkü erkekler geç olgunlaşıyor. Bence süper bir seçim olur senin için :)
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Merhaba Stajda 30 40 yaşında yapan dahi vardı boş ver oku
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Asıl hedefiniz para kazanmak ise gemicilik tavsiye ederim. Kur farkından dolayı maaşlar uçuk seviyede. Dil biliyorsanız çok rahat iş bulursunuz
İlk lisansımda herhangi bir işte çalışmak istemediğim için 27 yaşında 2. lisansıma başladım, istediğim bir bölüm. 2. sınıfa geçtim. Çok mutluyum :) Hiçbir şey için geç değil
Yok ne alakası var tamtersi çok güzel vazgeçme devam et bak benim amcam 40 yaşına gelecek nerdeyse avukatlık okuyo kıbrısta onun içindemi geç hayır sende oku hiçbir şey olmaz
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
kardes utanma hırsızlık ayıptır artık erkeklerde hemşire oluyor maaşıda iyidir utanma ol
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
35 yasinda bi abi okuyor bizle ayni sekilde 30 yaslarinda bi abla da bar staja da gidiyorlar raad ol
Bizim sınıfta 45 yaşında 3 çocuk babası adam vardı geç diye bir şey yok. Asıl geç kalmak hayata isteklerine geç kalmak içinde kalmasidır. Yaş falan hikâye
Git başka bir şey oku. Hemşirelik ne bileyim ya ben bıktım
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Neden bıktınız? Biliyorum hemşirelik zor nöbetler vs. 24-72 olayı doğrumu? 1 gün çalış 3 gün istirahat. Hemşire arkadaşlarım var hep sosyal aktiviteler yapıyorlar. Gitmediği yer kalmadı arkadaşımın. Özelde ve devlette çalışan da var.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
61Cevap
50 yasinda adam gordum sen neden okuyamayasin
Boşuna zaman kaybı sana okumanın yaşı olmaz diyenlere bakma, herşeyin zamanı var.
Ne tuhaf insanlarsınız ya
@sedakişisi ben gerçeği söylüyorum
Aman geç veya erken kendi paramı kazandın mı yeter işte
sorun olmazda hemşirelerin sadece bayanlar olduğunu biliyorum öyle anlatmışlardı
Bilgisayar mühendisliği veya yazılım mühendisliği oku knk
Hiç bir zaman geç değil hukuk 2 sınıfı bıraktım seneler önce şimdi tekrardan okumayı düşünüyorum
Hangi bölümü düşünüyorsunuz
Yine hukuk
Oku , bende geç kaldım 23 24 de başlayacağım üniversiteye ☺️kimseye göre yaşama hayatını ☺️önündeki 40 sene bu mesleği yapacaksın
yaşıtız galiba geç mi kaldık ya çok
Hiçbir zaman, hiçbir şey için geç değildir. Nefes alıyorsak her şey için bir umut vardır. Hemen bir yerden başla mutlaka. İlerde pişman olma.
Hayır, saçmalama. Neden komik olsun ki? Aksine sana abi gözüyle bakarlar ve iş yerinde bir saygınlığın olur. Ayrıca kadınlar kendinden büyük erkekleri daha çok sever, çünkü erkekler geç olgunlaşıyor. Bence süper bir seçim olur senin için :)
Merhaba
Stajda 30 40 yaşında yapan dahi vardı boş ver oku
Asıl hedefiniz para kazanmak ise gemicilik tavsiye ederim. Kur farkından dolayı maaşlar uçuk seviyede. Dil biliyorsanız çok rahat iş bulursunuz
İlk lisansımda herhangi bir işte çalışmak istemediğim için 27 yaşında 2. lisansıma başladım, istediğim bir bölüm. 2. sınıfa geçtim. Çok mutluyum :) Hiçbir şey için geç değil
Yok ne alakası var tamtersi çok güzel vazgeçme devam et bak benim amcam 40 yaşına gelecek nerdeyse avukatlık okuyo kıbrısta onun içindemi geç hayır sende oku hiçbir şey olmaz
kardes utanma hırsızlık ayıptır artık erkeklerde hemşire oluyor maaşıda iyidir utanma ol
35 yasinda bi abi okuyor bizle ayni sekilde 30 yaslarinda bi abla da bar staja da gidiyorlar raad ol
Sacmalama Yaşlı bi nine tıp okumuştu o görseli al çıktısını çalıştığın masaya yapıştır çok güzel bir motivasyon gücü gelir sana emin ol
Bizim sınıfta 45 yaşında 3 çocuk babası adam vardı geç diye bir şey yok. Asıl geç kalmak hayata isteklerine geç kalmak içinde kalmasidır. Yaş falan hikâye
Utanacak bişey yok, aksine, helal olsun bu yaşta bile okuyor derler
Bence istediğini yapmak konusunda insan hiçbir zaman gecikmez. Yapmak istediklerini zaman kavramını yoksayarak yapmalısın.
Kardeş üniversitede senden 10 yas buyukleri bile goruceksin, millati takma okulu uzatmadan bitirip atanmaya bak 4. Sinifta kpss basmaya basla
Şu hayatta hiç bir şey için geç değildir. İnsanların ne dediğini umursamamalisin sen ne istiyorsan onu yapmalısın.
Puanın yetiyorsa koşa koşa okumalısın bence. Kötü bir şey yapmıyorsun ki neyden utanasın, işini yapıcaksın sadece :)
Kafana koyduktan sonra bir şeyler yapmak için hiçbir şey geç değil. İnsanların düşüncelerini daha az takarsan daha çok mutlu olabilirsin.
Biz 19 yaşındaydık 27 yaşında bir erkek de vardı bizim sınıfta 27 yaşında olduğunu söylediğinde inanmadım 20 sanmistim
Git başka bir şey oku. Hemşirelik ne bileyim ya ben bıktım
Neden bıktınız? Biliyorum hemşirelik zor nöbetler vs. 24-72 olayı doğrumu? 1 gün çalış 3 gün istirahat. Hemşire arkadaşlarım var hep sosyal aktiviteler yapıyorlar. Gitmediği yer kalmadı arkadaşımın. Özelde ve devlette çalışan da var.
9 yıldır bu meslekteyim boş ver değmez sağlık aç ya da açıkta bırakmaz ama ihya da etmez ne uzar ne kısalırsın
35inden sonra okuyanlar da var ne utanması sanki ayıp bir şey
Okumanın yaşı olmaz gerçekten yaa. Bence okumalısın🥰.
Bana yazabilir misin 😑
Mesaj atma kapalı mesaj atamıyorum.
Kapalı değil 🤔
Evet kapalı. Takip atıyorum bi bak
Hicbirsey icin gec degildir
millet 70 yaşında kral oluyor.
Hiç bir şey için geç değil.
Kim ne derse desin okumanın yaşı olmaz
Milletin değil kendi dusuncelerinin pesinden git
Hiçbir şey için geç değildir
Oku kanki hızlı hızlı geçersin dersleri
oku oku takma kafana daha yaşlılar da oluyo
Oku utanmaya gerek yok
Oku gitsin salla senin gelecegin daha önemli
Reis durma devam oku
Kardeşim oku kendini kurtar. Geç değil asla
Hiçbir şey için geç değil sen yeterki iste
oku pişman olmazsın ordan ekmek çıkar sana
Yani geç kalmış olabilirsin
Kabul ederler mi
daha pratiğe uygun şeyler bakalım sana
Valla değmez ben sana diyim
Yalan diye bişi var..
Erkek için sorun değil
Salla gitsin kime ne okunur tabi
Saçmala istersen ne utanması
Hayır istediğini yap boş ver elalemi
Geç olmaz oku kardeşim
anne hemşire olcan işte
Tekrar mı hazırlanacaksınız bu sene
Çok geç tabiki bu yaşa kadar ne yaptın acaba
Hiçbir zaman gec değil
olmaz oku
Okumanın yaşı olmaz bence oku
İçinden geçeni yap