Eğitim & Kariyer Uzaktan eğitimi mi seçeyim yoksa 1 yıl daha mı bekleyeyim? egerkan Takip Et Yoda Yaş: 24 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 21 Yapay Zekaya Sor Uzaktan öğretim mi seçiyim yoksa 1 yıl daha beklemelimiyim Güncellemeler+1 yıl Süper soru 🤩 Uzaktan eğitimi mi seçeyim yoksa 1 yıl daha mı bekleyeyim? Cevapla Eğitim Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 38,3b cevap paylaştı. Bir yıl daha bekle bence 0 0 Yorumla
aslenmaori Takip Et Xper 5 Yaş: 22 , eic 89% +1 yıl örgün eğitim veren saygın üniversitelerden mezun olanların iş bulamadığı günümüzde uzaktan eğitim kendini okuyormuş sanmak veya askerden kaçmaktır. 0 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 5,3b cevap paylaştı. Bir yıl daha bekle uzaktan çünkü gerçekten hiçbir şey olmuyor 0 1 Yorumla egerkan +1 yıl Doğru söylüyorsunama yazı) ım bölümü yine kendimi geliştiriyor olucam Yorumla
Everglow Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 99% +1 yıl Uzaktan oku eğitimine öyle devam et, örgün gereksiz vakit kaybı 0 0 Yorumla
wqqww112311 Takip Et Xper 5 Yaş: 23 +1 yıl İstemediğin bölümse ve yazmaktansa cidden çekilmez amaüniversite hayatını tatmalısın değer bence bir yıl daha olabilir 0 2 Yorumla egerkan +1 yıl İstediğim bölümlerden birisi ama dediğin gibi üni hayatı da var Yorumla wqqww112311 +1 yıl Bütçen uygunsa canında istiyorsa git Yorumla
Zümra526 Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 99% +1 yıl Tekrar deneyebilirsin 0 2 Yorumla egerkan +1 yıl Zaman kaybetmek istemiyorum ama yapcak bir şey yok galiba Yorumla Zümra526 +1 yıl Zaman önemli evet ama durumları değiştirebilirsin buna değer Yorumla
min-seo Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Hangi bölüm 0 7 Yorumla egerkan +1 yıl Bilişim programcılığı Yorumla min-seo +1 yıl Ünv ortamı içimde kalır diyorsan bir sene daha bekle yoksa oku gitsin Yorumla egerkan +1 yıl Çok kararsızım bilmiyorum Yorumla min-seo +1 yıl 2 senelikse oku dgsye örgüne geçersin Yorumla egerkan +1 yıl Bilmiyorum düşünüyorum Yorumla min-seo +1 yıl Dgs yksden daha zor ama. Kontenjan az oluyor puan yükseliyor. Ben senin yerinde olsam bir sene daha çalışırımmm Yorumla egerkan +1 yıl Büyül ihtimalle öyle yapıcam Yorumla
dynamiteee Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Bence artık bekleme 0 2 Yorumla egerkan +1 yıl Bende öyle düşünüyorum ama üniversite hayatıda yaşamak istiyorum bilmiyorum Yorumla dynamiteee +1 yıl Bu yıl bir dene seneye yeniden hazırlan bilmiyorum ki Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Bir yıl daha bekle bence
örgün eğitim veren saygın üniversitelerden mezun olanların iş bulamadığı günümüzde uzaktan eğitim kendini okuyormuş sanmak veya askerden kaçmaktır.
Bir yıl daha bekle uzaktan çünkü gerçekten hiçbir şey olmuyor
Doğru söylüyorsunama yazı) ım bölümü yine kendimi geliştiriyor olucam
Uzaktan oku eğitimine öyle devam et, örgün gereksiz vakit kaybı
İstemediğin bölümse ve yazmaktansa cidden çekilmez amaüniversite hayatını tatmalısın değer bence bir yıl daha olabilir
İstediğim bölümlerden birisi ama dediğin gibi üni hayatı da var
Bütçen uygunsa canında istiyorsa git
Tekrar deneyebilirsin
Zaman kaybetmek istemiyorum ama yapcak bir şey yok galiba
Zaman önemli evet ama durumları değiştirebilirsin buna değer
Önemli olan sizin ne istediğiniz
Hangi bölüm
Bilişim programcılığı
Ünv ortamı içimde kalır diyorsan bir sene daha bekle yoksa oku gitsin
Çok kararsızım bilmiyorum
2 senelikse oku dgsye örgüne geçersin
Bilmiyorum düşünüyorum
Dgs yksden daha zor ama. Kontenjan az oluyor puan yükseliyor. Ben senin yerinde olsam bir sene daha çalışırımmm
Büyül ihtimalle öyle yapıcam
Bence artık bekleme
Bende öyle düşünüyorum ama üniversite hayatıda yaşamak istiyorum bilmiyorum
Bu yıl bir dene seneye yeniden hazırlan bilmiyorum ki
int@h@r et
Olabilir