Yatay geçiş mi daha mantıklı yoksa mezuna kalmak mı?

Arkadaşlar dil bölümünde 20k sıralama yaptım. Çok iyi yerler tutmuyor pek. Tercümanlık istiyorum. Dumlupınar üniversitesine gidip sonrasında yatay geçiş mi yapayım yoksa mezuna mı kalayım? Acil yardım edin lütfeeenn
Yatay geçiş mi daha mantıklı yoksa mezuna kalmak mı?
Cevapla