Yeniden üniversite okumak mı daha mantıklı yoksa yüksek lisans yapmak mı?

O kadar pişmanlıklarım var ki arkadaşlar. 32 yaşına geldim sayılır, keşke bugünkü aklım lisede olsaydı diyorum. Gerçi gittiğim lisede pek iyi bir lise değildi ama yine de bugünkü aklım olsaydı her gün ders tekrarı yapardım, daha 9. Sınıfta test çözmeye başlardım ve iyi bir üniversiteyi kazanmaya çalışırdım. Maalesef hem parasal konularda hem sosyal fobim sebebiyle şehirdışında yapamam diye aöften okudum. Tarih dersinin lise düzeyi videoları karşıma çıktı internette gezinirken, nedense içim bi buruklaştı sınava yeniden hazırlanıp üniversite okusam mı diye düşünmeye başladım. Bi yandan da bu yaştan sonra en baştan okunur mu yüksek lisans yap daha iyi diyorum, bir yanım da aöf mezunu beni kim neden yüksek lisansa kabul etsin diyorum. Bilmiyorum ya çok pişmanlıklarım var. Burdan liseye giden genç arkadaşlarıma da seslenmek istiyorum lütfen derslerinize çalışın ve sonradan pişmanlık yaşamayın. Bana ne önerirsiniz sizce ne yapmalıyım?

Yeniden üniversite okumak mı daha mantıklı yoksa yüksek lisans yapmak mı?
Cevapla