Şu an diyetisyenlik okuyorum, tıp için tekrar hazırlansam sizce geç mi olur?
Diyetisyenlik ve tıp hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevaplayan arkadaşlara şimdiden teşekkürler 😊
Şu an diyetisyenlik okuyorum, tıp için tekrar hazırlansam sizce geç mi olur?
Diyetisyenlik ve tıp hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevaplayan arkadaşlara şimdiden teşekkürler 😊
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Sağlığı seviyorsunuz galiba deneyin bence bir şey kaybetmezsin diyetisyenlikte çok güzel meslek maşallah size.
Eğer tıp kazanıp okuyacaksın geç değil bu mesleğe ilgi ve alakan varsa okunabilir ama işin varsa halin keyfin yerindeyse hiç bulaşma
yapıp yapamamak bazında soruyorsan ilgin varsa imkansız değiildir, ama başkalarının ne söyleyeceğiyse konu, insanların huyu her şeye laf atmak zaten. konu umularında değil, aksi bir şey söylensin de ilgi onlara kaysın
Geç değil 60 yaşında üniversite sınıf arkadaşım var 😅
Hangi bölümdesin, sen kaç yaşındasın
23 yaşındayım bölüm farkeder mi
2. Bölümünü okuyorum
Farkettiği için değil ya merak ettiğim için sordum
Kazanabileceğine inanıyorsan oku tabi
diyetisyenlik daha eğlenceli bence
Tıp oku hiçbir şey için geç değil
Neden peki
Herkese yardımcı olabiliyosun kendi ailenede bence bu çok önemli
Geç değil
gec olmaz devam
Geç değil oku
Gec degiil