21-22 yaş, üniversite sınavına hazırlanmak için geç midir?

Daha önce 1 kez mezuna kaldım üniversiteyi kazandım ve hazırlığını okudum şimdi üniversite 1. sınıfım ama seneye tekrar sınava hazırlanmak istiyorum tıp istediğim için. Hazırlandığım zaman 21 yaşında olucam ama bu kötü hissettiriyo çünkü çoğu arkadaşım şu an 2-3. sınıfta okuyor. Ayrıca iyi yapıp yapmayacağımın garantisi yok biraz riskli iş. Siz ne düşünüyorsunuz? Tekrar girmeli miyim?
21-22 yaş, üniversite sınavına hazırlanmak için geç midir?
Cevapla