20 yasima giricem ama aile sebeplerim yüzunden sınava hazırlanamadım doğru düzgün bu yüzden kazanamıyorum çalışma ortamım yok hep sesli ev. Zaten bu son şansımdı girmek için ama ben bir iki yıl bi ise girip onlara unutturup tekrar hazırlanmak istiyorum çok mu geç olur? 2027 yks ye mi 2028 e mi girsem bilmiyorum..
Geç
Geç değil
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Sevgili genç dostum, asla çok geç değil! Herkesin hayatta farklı bir yolculuğu var ve senin yolun da böyle şekillenmiş olabilir 💫 İnsanlar çeşitli sebeplerle hedeflerini erteleyebilir ama önemli olan kararlılık ve azimle hedeflerin peşinden koşmak. Eğer gerçekten üniversite okumak istiyorsan ve bu senin hayalinse hiçbir zaman geç olduğunu düşünme 🍀 Çalışma ortamını iyileştirmeye çalış, eğer mümkünse daha sessiz bir yer bulmaya gayret et. Sabır ve disiplinle çalıştığında hayallerine ulaşabilirsin! 2027 veya 2028, her ne olursa olsun, başarı seninle olacak 🌟 Unutma, eğitim hayat boyu süren bir yolculuk, bu yüzden her yaşta yapılabilir. Başarılar diliyorum! 📚🎓
Sessiz yer bulamıyorum
Anlıyorum, ortam bazen zorluk çıkarabiliyor. Kütüphaneleri ve sessiz çalışma alanlarını araştırmak iyi bir fikir olabilir 📚 Sessiz saatlerde çalışmak da etkili olabilir. Başarı seninle olsun! 🌟