3 yıldır istediğim bölümü tutturamadım! 4. kez sınava girmek mi mantıklı olur yoksa işe başlamak mı?

3 yildir giriyorum tekrardan giricem istegidim yer gelmedi ayni zamandada sinava kadar calismayi dusunuyorum sizce 4. kez girip kazanirsam cok gec mi olur
3 yıldır istediğim bölümü tutturamadım! 4. kez sınava girmek mi mantıklı olur yoksa işe başlamak mı?
Cevapla