3 yılda sınavı kazanamamak karşısında ne yapmalıyım?

Bu üçüncü senemdi sınavı yine kazanamadım. Eşşek gibi hazırlandım, gecemi gündüzüme kattım ama yine olmadı. Kendimi canım gibi hissediyorum. Sınav heyecanı tüm herşeyi engelliyor... Ne yapayım ben şimdi nolur bana alıl verin intihar eşiğindeyim.
3 yılda sınavı kazanamamak karşısında ne yapmalıyım?
Cevapla