sonuçta iş yerinde böyle şeyler etik değil. işten atılırım falan diye ürküyorum.

sonuçta iş yerinde böyle şeyler etik değil. işten atılırım falan diye ürküyorum.

Yok yani olsun genelde insan belli bir yerden sonra aşktan umudu kesince yakındaki birine böyle ilgi duymaya başlıyor elinde olmadan inanılmaz bir şekilde çekiliyorsun ama çıkmakla böyle anlamsız geliyor Bolu çok yakın bir zaman içinde yaşadım söylemedim bile karşı taraf bilmiyor boş bir şey çünkü biliyorum
Böyle şeylere yorum yapmaya tövbeli idim lâkin mecbur bıraktın beni..
Ey vesvesesinden dolayı ümitsizliğe düşmüş olan arkadaş. Hoşlanan herkes o korkuyu, tereddüdü, ve evhamı yaşar.. Eğer erkek olsan sana dur derim. Eğer git yap desem belki benim yüzümden zalimler elinden tokat yiyeceksin.. Zîra kadınlar kısmına zerre miktar güven olmaz.
Ezcümle, bir kız senin en yakınında bulunsa, eğer sana karşı bir hissiyatı yoksa, sunî ve yapmacık bir samimiyet gösterdiğini aklın ve kalbin varsa anlarsın, ve hissiyat gözlüğü ile herşeyi görürsün.
Bu tarz kız tiplemeleri, senden hoşuna gitmedikleri bir şey duysalar bir anda düşman kesilirler..
Erkeklerde bu tarz saçma sapan işleri görmezsin, en azından güzel bir üslübla söylerler, size karşı olumlu veya olumsuz olduğunu..
Narsist tiplemeleri hariçtir...
Mesai saatleri dışında hiç kimse hayatına müdahale edemez. Hem teamuller açısından hemde hukuki açıdan kimse hiç bir müdahalede bulunamaz.
Mesai saatleri dışında konuşabilirsin. Ama ben yinede ferasetli ol derim. Karşındakinin de ilgisi varsa zaten az çok anlayabilirsin. Boş yere kendini de yorma...
Başkasının sevgilisini elinden almak etik değil yoksa iş yerinden birine de ilgi duyabilirsin bu gayet normal. Şikayet konusu da komik. İstemiyorsa normal bir şekilde reddeder. Niye şikayet etsin 🤣
Cevap
45Cevap
Sen erken ve o kadın olsa ihtimal vardı belki ama böyle bir durumda pek sanmam
Neden şikayet etsin en fazla reddeder
Canım bence hoşlanıyorsan ifade etmelisin. Kabul edip etmemek ona kalmış bir şey. Sen içinden gelen şekilde paylaşırsın kabul etmeyecek olan zaten olmasın. Ayrıca şikayet edeceğini düşünmedim ben. Bekarsa o da sevgilisi yoksa neden olmasın. Şansını denemelisin 😇❤️
Aslında kolay bir yol var canım karşındaki kişinin ilgisi var mı mesela sana karşı öyle olursa hiçbir problem yaşanmaz. Yavaş yavaş ilgini göster sonrasında itiraf gelir ya senden ya ondan. Ama sevgilisi olup olmamasını iyi öğrenmelisşn sosyal medya hesaplarına bak nişanlı veya sevgilisi yoksa hiçbir sorun olacağını düşünmüyorum. Başta belki olumsuz olsa da zamanla ilgi duyar. 🙂
Direkt açılma, önce arkadaş gibi yaklaşmaya çalışmanı tavsiye ederim.
Özel sektörde aynı iş yerinde sevgili olanlar bile çıkıyor. Fakat kurumsal bir şirkette ofiste çalışıyorsanız veya kamuda çalışıyorsanız şikayet edebilir.
Bence açilma çünkü olumsuz olsa sen kötü etkilenirsin ve bizzat işten kendin çikarsin. Ya da o güzel kardeşim seni şikayet ederr. Var öyle güzel kardeşim.
Taciz eder gibi davranıp karşındaki insanı bıktırmadığın sürece kimsenin gidip de şikayet edeceğini düşünmüyorum. Hoşlandığınızı söylemekten çekinmeyin. ☺️
Çok kritik çünkü dışarda söyle desem içeriye taşıma ihtimali var. Bence biraz daha bekle eğer onunda sana karşı ilgisi olursa biranda yaşanır her şey.
Erkekler kızlar gibi değil hemen sana sapık damgası koyup bağırıp çağırsın veya seni şikayet etsin en kötü reddeder.
Bir şey olmaz. Ama karakteri bozuk birisiyse adın çıkar. O yüzden eminsen açılmak yerine, birlikte kahve içmeyi felan teklif et laf arasında.
kurumsal ise hos karsılanmaz . cıkıs bıle olabılır.
kucuk bır yer ıse sıkıntı olmaz .
Gıcık insanlar olabilir fesatlıktan şikayet ederler sen hislerini söyle dışarıda bir kahve için ya da bir arkadaşına söyle o söylesin
Dikkatini çekmeye calıs ne uzak ol ne çok yakın fakat yakından bir tık uzak ol kendi gelir bir adım at o iki adım atacaktır... 🥂
4857 sayılı kanuna göre işyerinde duygusal ilişki yaşamak yasaktır olursa işveren haklı fesihte bulunabilir tazminatsız işten olursunuz
Işyerinde taciz sarkma affediliyor iyi halden senin masum duyguların açık olman mı hoş olmaz bence git açıl ınş karşılık bulur
Biraz gözlemleyip böyle bir karakteri var mı çözmeye çalışabilirsin.. 10 yaşındaki çocuk değilse böyle bir şeyi de yapmaz herhalde
Açılmak yerine ilgisini çekip sana ilgisi varsa onun açılmasına zemin hazırla. Aranızda bişi olursa da çevrenizden gizlersiniz.
aynı durumdan muzdariptim.. zor ama açılmasan da hep içinde kalacak ne bileyim.
Ben sevmiyorum kadınların böyle konularda konuşmasını
İş arkadaşınızla özel duygularınızı paylaşamamak diye bir etik kural neden var? İlk kez duyuyorum
İş kanununda var aslında bu madde. Yalnız iş akışını bozmadığı sürede geçerli bir fesih nedeni değil. Sadece taciz vs durumlar direkt fesih sebebi.
Erkeksen atılırsın üstüne taciz davası yersin adın sapığa çıkar.
Kızsan bir şey olmaz
O ihtimal var.
Eğer aşırı derecede ona bağlanmandigin sürece bişey olmaz bence.
Açıl belki işinden olacaksın ama keşke dememek için pişman olmamak için açıl
Önce onu tabi karaktersizse yaklaşma işinden olma derim
Sahsen ben olsam acilirdim ne diye işten atılasin ki
Kovamaz seni merak etme. İş akışını bozmadığı sürece sözleşme feshedilemez.
Öyle bir potansiyeli varsa şu ortamda hiç bulaşma derim
Ablacım açılma flört et niyeti varsa o açılır zaten niye yakıyon da başını?
En fazla reddeder. bişey olmaz. Ama bence takılırsınız
Uygun bir şekilde duygularını ifade etmelisin bence
İçinde tutmakla da olmaz ki nereye kadar
Belki reddedebilir ama şikayet etmesi mantıksız geliyor
birçok olasılık olduğu gibi elbette var
sana kalmış senin hayatın
İşten atilmak umrumda deilde o ne düsünür umrumda (ayni olay bndede var)
Calistigin yere bagli
Dikkatli olman lazim o vakit
O kadar kötü müdür sence
Ağzını aramak lazım o Zaman
Nerde çalışıyorsun
Onun sana açılmasını sağla 😂
Sanmıyorum ya 😁😄😄
Korkuyorsan hayır.
Birsey olmaz içinden geldiği gibi yaklaş
bi şey olmaz. erkekler şikayet etmez bence
Kullanma ihtimali yuksek
İş yerinde ilişki yaşatmazlar.
Seviyorsanız gidin konuşun bence… :)
Biri açıldı diye neden şikayet etsin ki?
açıl ona rahatlarsın.
Evet riskli yapma
Mesai bitince söyle o zaman 😊
evlenmek istiyorsan sorun olmaz
kovamaz işlerini aksatmadığınn sürece
Ben açılmazdım seviyorsa o açılı versin
Kız diyor ben ilgi duyuyorum. Sen diyorsun çocuk açılsın. Çocuğun haberi yok bile. Ne kadar egoistsin? Açılmadığın için kim bilir neleri kaybettin?
Kızların açılması taraftarı değilim hiç hoş değil
Sebep?
Sana yüzde yüz katılıyorum bana ilgisi olmayan ama benim ilgi duyduğum bir erkeğe açıldım çok kötü bir şekilde red yedim bence erkekler ilk adımı atmalı
@StrongWomannn Söze gelince eşitlik istiyoruz dersiniz. Sizde onu çok kötü şekilde reddedince kirilmadiginu mu düşünüyorsunuz. Erkeklerin kalbi yok mu? Biz red yemeyelim onlar yesin yok yaa
@AtınıArayanKovboy Ben kimseyi reddetmedim?
@StrongWomannn sana kimse açılmadı mı
@AtınıArayanKovboy hayır bana kimse açılmadı ben ilk defa birine açılmıştım bana ilgisi olmayan birine küçümsenerek red yedim
@StrongWomannn hım üzücü 😐
Etmezdir
açıl gitsin
ben çocuğun yerinde olsam kızı şikayet ederim. kızlar az mı yerin dibine soktu bizimkileri birazda bizimkiler rövanş alsın 😂
İlgi duyma
Patron mu
Yok demez emin ol
canım eder
Başkasından joslan
evli ya da patron degildir umarim
Etsin ne olacak.
Eder
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?