Patronumun ve müdürümün yüzüne açık açık egoist olduklarını söylesem ayıp olur mu?

Bana karşı baslarda asiri iyilerdi cok iyilerdi ama sonralarda bir müdürüm bir patronum kötu davraniyorlar. Servis elemanıyım 25 yasindayim isimde gucumdeyim. 1 bucuk yildir calisiyorum eskiden deger veriyordum seviyordum ama Şu an o kadar sogudumki onlardan sadece saygım var. Aşırı dengesizler. Yuzlerine karşi egoist olduklarıni soyliyicem zamani gelsin. Açik açık diyicemki bana bu sekilde davranmanızın tek sebebi egodur egoist insanlarmıssiniz burayida hiç aile gibi gormuyorum oylede benimsemem sizlere karsida eski sempatim kalmadı. Tanidikca yabancılastigim insanlar oldunuz. Ilk geldigim gunden çok cok daha yabancisiniz. Diyicem
Patronumun ve müdürümün yüzüne açık açık egoist olduklarını söylesem ayıp olur mu?
Cevapla