İş arkadaşlarım saygısızlık yapmış olmuyor mu?

İş yerinde 2 kişi ile aram pek iyi değil, iş icabı merhaba merhaba, sebebi ise 2 yüzlü ve yalaka olmaları. Uzak durmayı tercih ediyorum. Aramın iyi olduğu ama samimi de olmadığım bir arkadaş evden yemekler getiriyor. Ofiste 3 kişi yiyorlar, her gün o arkadaş, diğer kız arkadaşa ve temizlikçiye bile yemeğinden veriyor koydum tabağı yersin diye, insan nezaketen de olsa ne bilim yer misin diye sorar. Yemeğinde değilim ama bana saygısızlık terbiyesizlik gibi geliyor. Kendimi sanki vebalı dışlanmış gibi hissettim bugün. Herkese dolma vermiş, orta yerde birde alırsın diye sesli söylüyor.

İş arkadaşlarım saygısızlık yapmış olmuyor mu?
Cevapla