Yeni işe girdim. Hastanede radyoloji de çalışıyorum. Yapı olarak hemen samimi olan birisi değilim sürekli gece çalışıyoruz. 5 kişiyiz. Mesela akşam 7 de iş başı yapıyoruz ben 6 gibi gidip yemekhanede yemek yiyorum. Bi bakıyorum diğer kızlar hepsi aynı masa da yemek yiyor. Molalar da gene çıkıp gece hava almak istiyorum veya ibadet ediyorum. Sabah aynı otobüs te denk geliyoruz en arka da müzik dinlemek istiyorum.
Geçen kızlarla yemekhanede denk geldik merve neden bizi görmez den gelir gibi davranıyorsun vs dediler alakası yok oysa ki onlarda her yere birlikte gidiyorlar bu durum canımı sıkmaya başladı. Bidaha laf atarlarsa ne diyim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer