İş arkadaşlarımla samimi olmadığım için laf söylüyorlar haklı değil miyim?

Yeni işe girdim. Hastanede radyoloji de çalışıyorum. Yapı olarak hemen samimi olan birisi değilim sürekli gece çalışıyoruz. 5 kişiyiz. Mesela akşam 7 de iş başı yapıyoruz ben 6 gibi gidip yemekhanede yemek yiyorum. Bi bakıyorum diğer kızlar hepsi aynı masa da yemek yiyor. Molalar da gene çıkıp gece hava almak istiyorum veya ibadet ediyorum. Sabah aynı otobüs te denk geliyoruz en arka da müzik dinlemek istiyorum.

Geçen kızlarla yemekhanede denk geldik merve neden bizi görmez den gelir gibi davranıyorsun vs dediler alakası yok oysa ki onlarda her yere birlikte gidiyorlar bu durum canımı sıkmaya başladı. Bidaha laf atarlarsa ne diyim?

İş arkadaşlarımla samimi olmadığım için laf söylüyorlar haklı değil miyim?
Cevapla