Girdiğim her işte müdürlerle kavga edip kovuluyorum. Madem saygı bekliyorsun ne halta egolu davranıyorsun?

Arkadaşlar çok sinirliyim. Bugün işten kovuldum karşıma çıkan tüm müdürler ego tavan hep emir kipiyle saygısız davraniyo bende her moku yutmadığım için onun uslubunda cevap veriyorum ama yine ben suçlu oluyorum. Bu ülkede beni tatmin edecek bir iş yokmu arkadaş 😔
Girdiğim her işte müdürlerle kavga edip kovuluyorum. Madem saygı bekliyorsun ne halta egolu davranıyorsun?
Cevapla