Patron acaba ne zaman azarlar diye bekliyorum siz de öyle misiniz?

Patronlarla 2 katlı bir binada çalışıyoruz etüt merkezinde öğretmenim adamlar ne zaman azarlar diye bekliyorum böyle bekleye bekleye 1 senedir burada çalışıyorum. Ama ne çalışma yani. İş arkadaşları desen hepsi berbat. Maaş desen o da berbat. Çalışanlar çok kötü çalışmıyorum etmiyorum diye ispitlendim. Halbu ki öyle bir şey yok kimseyle samimi değilim hayatımı kıskanıyorlar çalışanların çoğu basit ve uyduruk insanlar. Çok yalancı ve yalakalar. Ben kıskandıklarını düşünüyorum açıkçası. Çocuk gibi odalarına çekip böyle böyle demişsin bunu yapmışsın işte şunu demişsin diye çağırıp laf söylüyorlar. O çalışanlardan nefret ediyorum. Kurum sahiplerinden de. Hak yiyorlar resmen. Laf işitiyorum kaç yaşındayım. Mecbur muyum ya. Sırtımda kambur gibi o kadar moralim kötü ki yani anlatamam.
Patron acaba ne zaman azarlar diye bekliyorum siz de öyle misiniz?
Cevapla