Herkes mi mutsuz , her meslek mi kötü? Gençlere tavsiyeniz nedir?

üniversiteye gideceğim iyi bir sıralama bekliyorum her kafadan bir ses çıkıyor hemen her meslek kötüleniyor. Biz ne yapalım peki anlamıyorum cidden? Sayısalda 15 bin eşit ağırlıkta ilk 2 bin falan bekliyorum. Benim hayalim yıllarca hukuk okumak ama çevreme bakınca hemen işsiz her yer avukat deniyor. Ailem tıp yaz diye baskı kuruyor tıpı hem ben istemiyorum hem de doktorların durumunu görünce iyice soğuyorum. Ya sadece bu 2 meslek için konuşmuyorum ecza desen her yer eczacı diyorlar , mühendislik saysan işsizin düsük maaş diyorlar , öğretmen ataması yok diye bu liste uzayıp gidiyor. Cidden hiç mi umut yok? Herhangi bir tavsiyeniz var mı?
Herkes mi mutsuz , her meslek mi kötü? Gençlere tavsiyeniz nedir?
Cevapla