Günümüz gençleri iş mi bulamıyor yoksa iş mi beğenmiyor?

Bugün işsizlik rakamı açıklanmış yine iki haneli maalesef. Çalıştığım kurumda asgari ücretli eleman için işkur'dan 600 kişi başvurmuş. Sorsan iş beğenmiyor millet. :D

Günümüz gençleri iş mi bulamıyor yoksa iş mi beğenmiyor?
Cevapla