Gençler iş beğenmiyor mu yoksa iş şartları mı kötü?

Ben 20 yaşındayım konfeksiyonda çalışıyorum 12saat ayaktayım ve asgari ücret, sigorta dahil değil. Teyzemler ve amcamlarla birlikte oturuyorduk, dedim ki ben konfeksiyonda çalışıyorum konfeksiyondan örnek vericem 12saat köpek gibi çalıştırıyorlar bu saatleri indirmeleri gerekir, insana bağırmadan nazik hoşgörülü olunsa ve gençler emeklerinin karşılığını alsa bu tür işlerden kaçmaz, hepsi gülmeye başladılar dalga geçmeye başladılar. Sözde müslüman bir ülkede yaşıyoruz değil mi? Müslüman Müslümanı ezip kullanmaz sonrada gençler iş beğenmiyor! sen köpek gibi çalışıcaksın sonra emeklerinin karşılığını alamayacaksın, çok güzel sistem gerçekten
Gençler iş beğenmiyor mu yoksa iş şartları mı kötü?
Cevapla