25 yaşında iki yıllık üniversite bitirdim. Sizce 4'e tamamlasam mı, yoksa çalışmaya mı başlasam?

25 yaşında iki yıllık bi üniversite bitirdim. Sizce 4 'e tamamlasam mı , yoksa çalışmaya mı başlasam?

25 yaşında iki yıllık üniversite bitirdim. Sizce 4'e tamamlasam mı, yoksa çalışmaya mı başlasam?
Cevapla