25 yaşında çalışıyorum. Sizce üniversite kazanabilir miyim?

Ben 25 yaşında çalışan bir kadınım ve çalışma şartlarım maalesef ki kötü ailem beni ilkokul 4. Sınıftan aldı başımı zorla kapattılar okumayacaksın dediler açığa kayıt oldum son bir dönemim kaldı acaba sıkı bir programla üniversiteye gidebilir miyim kurtulmak istiyorum artık çünkü bu insanlardan elimde düzgün bir meslek olsun istiyorum

25 yaşında çalışıyorum. Sizce üniversite kazanabilir miyim?
Cevapla