2 yıllık üniversiteden 4 yıllığa tamamlamama gerek var mı?

18 yaşımda iyi bir universitede fizik bölümünü kazandım 1.5 sene okudum çok zor geldiği için bıraktım hem hazırlık yok hemde bitirmesi daha kolay diye özel universitede 2 yıllık tam burslu dış ticaret bölümüne geçtim bu sene okul bitiyor ama ne yapacağımı bilmiyorum 4 senelik işletme uluslarası ticaret gibi bölümlere geçmeye gerek var mı uzatırsam bu 2 senede tam zamanlı çalışamıyacağım para kazanamayacağım yine okulda bütün gün oturup ders dinleyeceğim gerek var mı sizce iş hayatına mı atılsam ama diğer yandan 2 yıllık mezun olmuş olcam ne yapayım sizce

2 yıllık üniversiteden 4 yıllığa tamamlamama gerek var mı?
Cevapla