Profesörüme insanlara davranış şeklini bir gözden geçirmesini tavsiye ettim, yanlış mı yaptım?

Unide dersine girdigim pröfesör kendini birsey zannediyor, benimle konusurken yüzüme bakmiyor Telefonat bakiyordu ve üstünde bir gicik tavri var. Bende derse artik girmek istemedigimi yazdim, Bana simdi mi haber ediyorsun gibi birsey yazdi bende sinirlenip Insanlara konusma seklini gözden gecirmesini tavsiye ettigimi yazdim, alayci bir sekilde cevap yazdi özur dilerim gibi. Sonra ayrica konusurken telefona bakmanin saygisizlik oldugunu belirttim, cevap gelmedi bir daha 😄 sizce basima is mi actim?

Profesörüme insanlara davranış şeklini bir gözden geçirmesini tavsiye ettim, yanlış mı yaptım?
Cevapla