Sizce bu durumdan rahatsız olmakta haksız mıyım ve hocanın davranışı etik mi?

3 dönemdir gittiğim bir İngilizce kursu var. Orada aynı zamanda basketbol oynayıp geçen dönem sanırım bir maçta sakatlanıp ameliyat geçirdiği için 1 dönemliğine kursa gelmeyen Kamerun'lu bir hocamız var. Adam derslerde sürekli " Kimin erkek arkadaşı var? ", " Kimin kız arkadaşı var? ", erkeklere " Aradığınız kız tipi nasıl? ", kızlara " Aradığınız erkek tipi nasıl? " gibisinden sorular sorup derste bir nevi izdivaç programı, çöpçatanlık yapıyor. Şahsen bu durumdan aşırı derecede rahatsız olduğum için bu konuyu TAM 3 KEZ kurstan bir hocaya bildirdim. Sizce bu durumdan rahatsız olmakta haksız mıyım ve hocanın davranışı etik mi?
Sizce bu durumdan rahatsız olmakta haksız mıyım ve hocanın davranışı etik mi?
Cevapla