Sizce böyle bir durum uygun mu ve benim öğretmen olarak saygınlığımı zedeler mi?

Ben daha yeni öğretmenim de ondan soruyorum. İlkokul. 1 sınıf ogrencilerim. Bana fazla sarılıyorlar. Hatta bazıları gelip yanağımdan öpüyor. Fazla benimle sarmaş dolaş olmak istiyorlar. Yani bu biraz öğretmen öğrenci sınırını aşma durumu mu oluyor sizce? Ve bu üzerlerinde disiplin kurma konusunda beni zayıflatır mı? Aşırı şımarmalarina sebep olur mu?

Sizce böyle bir durum uygun mu ve benim öğretmen olarak saygınlığımı zedeler mi?
Cevapla