Öğrencime bundan sonra tutumum nasıl olmalı, sizce de yanlış anlaşılacak bir şey olabilir mi?

Nerdeyse 2 sene önce mezun ettiğim bir öğrencim vardı. Son senesinde okulda kurulan etkinlik ile tanışmıştık, etkinlik öncesi okulda sürekli plan program yapıyorduk o sene öyle böyle geçti. Sonra öğrencim mezun oldu, öğretmenler gününde okula geldi kendi elleriyle bana çiçek hazırlamıştı öğretmenler günümü kutladı. Daha sonra okulun etkinlik zamanı bana yardıma geldi bayağı da yardımcı oluyordu, arada okula arkadaşları ile ziyarete gelir benim yanıma uğramadan gitmezdi. Okul kapandı görüşmeyeli 5 aya yakın olmuştu, görüşmek istediğini söyledi görüştük. Hayata adım atarken benimde düşüncelerimi önsemsiyordu gireceği sınavlarda benimde fikrimi alıyordu. Doğum günümde hediye almıştı. Ailevi problemlerini anlatmıştı. Geçtiğimiz öğretmenler gününde tekrar görüsmek istedi, görüştük. Yaşımın öyle yazdığına bakmayın o çocuğun annesi kadarım hemen hemen. Bu samimiyet diğer arkadaşlarım tarafından yanlış anlaşıldı. Her ne kadar annesi kadarım diye onlara ifade etsem de bir yerden sonra haklı gibiler, bir ogretmen-ogrenci ilişkisine göre fazla samimi davranıyordu. Bundan sonra ne yapmam gerekiyor?

Öğrencime bundan sonra tutumum nasıl olmalı, sizce de yanlış anlaşılacak bir şey olabilir mi?
Cevapla