31 yaşımdayım, açık öğretimden aşçılık okumak istiyorum. İş bulabilir miyim bitirince?

Aşçılık bitirdim kpss den memur olabilir miyim devlette 4 yıllık işletme mezunuyum bilgisi olan var mı?
31 yaşımdayım, açık öğretimden aşçılık okumak istiyorum. İş bulabilir miyim bitirince?
Cevapla