Ben aşçı olmak istiyorum. Sizce sertifika alıp bir yerlerde çalışmaya mı başlamalıyım yoksa üniversiteye mi gideyim?

Daha öncesinde farklı bir bölümde okuyordum ama bıraktım şimdi aklıma iki seçenek geliyor sertifika alıp bir yerlerde çalışmaya başlamak ya da tyt sınavına girip üniversite okumak sizce hangisi daha mantıklı olur

Ben aşçı olmak istiyorum. Sizce sertifika alıp bir yerlerde çalışmaya mı başlamalıyım yoksa üniversiteye mi gideyim?
Cevapla