Meslek lisesi gastronomi mezunuyum. İşe alınmak için üstüne üniversite gastronomi okusam daha yararlı mı olur?

Ya bazıları boşa kayıp diyor 4 yıl. Ama artık lise mezunlarını kimse almaz diyorlar bilmiyorum. 12 de staj yapmadım atp de olduğum içim 11. sınıfın yazında yaptım öyle iş yerleriyle ilgili bilgim yok

Meslek lisesi gastronomi mezunuyum. İşe alınmak için üstüne üniversite gastronomi okusam daha yararlı mı olur?
Cevapla