Diyetisyenlik lisansı bitirdim gıda mühendisliğinden yüksek lisans yapmak istiyorum sınrasında sahada gıda müh olarak çalışabilir?

Beslenme ve diyetetik gıda mühendisliğiyle çok ilişkili bir bölüm kaldı ki ilişkili olmasa almazlar yüksek lisansa ama birkaö üniversite alıyor ancak yüksek lisans sonrası ben gıda müh ile devam etmek istiyorum sahada bu şekilde çalışabilir miyim veya akademi de çalışma imkanım olur mu

Diyetisyenlik lisansı bitirdim gıda mühendisliğinden yüksek lisans yapmak istiyorum sınrasında sahada gıda müh olarak çalışabilir?
Cevapla